Thursday, May 31, 2018

Mai ülevaade '18

Ma ei tea kas soojad ilmad teevad tuju heaks või mis, aga minu arvates on praegune seis mainstreamis üle aastate parim. Raadiotesse on tulnud palju "kuulatavaid-kuni-vägahäid" laule ning midagi kohutavat pole ammu kõrva riivanud.

Mai top 3
See laul tuli juba aprilli teises pooles, kuid on siiani üks paremaid asju raadios. Pole ühtegi halba asja selle loo kohta õelda.


See lugu jäi kõrva esimesest kuulamisest ja kummitab mind praegu igal vabal hetkel. Dropi meloodias liikuv pre-chorus on lihtsalt ülim ning Walkeri trademark drop töötab siin hiilgavalt.


Kolmandat on raske välja tuua, sest on palju laule, mis mulle suht ühepalju meeldivad. Aga kasutan seda siis ühe veidi alternatiivsema loo jaoks. 5SOS oli teemas üks 4-5 aastat tagasi, viljeledes siis sellist pehmet poisterokki. See lugu meenutab aga pigem sellist Adam Lamberti stiilis popmuusikat.


Aga nagu öeldud, häid laule on veel mitmeid, nii Charlie Puthil, Anne-Mariel kui ka Backstreet Boysil.

Lisaks meeldivad mulle hetkel mõlemad J Balvini produktsiooniga lood. Need siis koos Liam Payne'i ning Nicky Jam'iga.

Lõpetuseks siis veel üks laul, mida meie raadiod ei lase. Halsey on seni jätnud sellise... kahetise mulje. Midagi justkui on, Closer ja Him&I juures ta oli hea, kuid ei midagi erilist. Siin ma aga tunnen, et ta kannab seda lugu päris hästi.


Boonuslugu eelmise kuu kontsertelamuselt. See laul sobis sinna hästi.

No comments:

Post a Comment