Wednesday, June 11, 2014

Let's talk about songs

Mõtlesin, et teeks vahelduseks midagi uut, kuid samas lihtsat. Sheerin paari lugu, mida mulle praegu meeldib kuulata ning paari lugu, mida ma ei salli silmaotsaski.

Lood, mis mulle hetkel väga meeldivad:


Avastasin enda jaoks Iggy Azalea ning lisaks Fancy’le on see üks parimaid lugusid plaadilt.


Originaalil polnud ka midagi viga, kuid see aktiivsem vorm toob eriti välja refrääni meloodilisuse.


Selle kohta ei saa öelda “väga”, kuid iga kord kui see raadiost tuleb, siis pigem keeran valjemaks kui et vahetan kanalit. Kind of a guilty pleasure.

Lood, mida ma üldse ei talu:


Pärast esimest nooti tuleb kohe kanalivahetus. Ja viga ei ole selles ülitavalises dnb biidis, vaid puhtalt sõnades. Loo sõnad ei meigi mitte mingit senssi ning ainult selle pealt käib see lugu mulle täiega närvidele.


Once you hear it, it can’t be unheard. See lugu oleks muidu täitsa ok, aga kurat kuidas need refräänihäälitsused mind häirivad. Esimene kord oli lõbus kaasa häälitseda, aga 18. korral viskas juba üle. UU, ÄÄ, ÄÄ, UU, UU, ÄÄ, ÄÄ, UU.

Ja nüüd üks teemaväline jutt. Mul unus täiesti ära, et PSY tegi uue loo ning see jäi eilsesse sissekandesse panemata. PSY on ühendanud jõud Snoop Doggiga ning lugu “Hangover” räägib täpselt sellest, millele nimi vihjab. Video on tüüpiliselt over the top. Lugu ei ole väga kaasakiskuv, kuid tal on omad head küljed.


Ja siia lõppu lihtsalt üks video ühelt mu lemmikjuutuuberilt, kes on teinud ühe kõige lihtsama ja juustusema loo eales, kuid kui see sinu tuju paremaks ei tee, siis on miski mäda.

No comments:

Post a Comment