Wednesday, April 22, 2015

Let's talk about songs 5

Haven’t done this in a while, felt like it’s the right time.

Üks väga omapärane laul on hetkel minu lemmik raadiolugu. Nimelt Jason Nevinsi remix Chris Browni ja Tyga loost “Ayo”. Võrreldes originaaliga on tempot tõstetud ning mõned biidid juurde pandud. Väga suvise kõlaga lugu, sellepärast see mulle nii väga hetkel meeldib.


Jätkates huvitavate valikutega, siis üks teine heatuju laul on mul “DNA”. Taaskord on loo positiivne kõla see, mis mind selle juures lummab. Kuulates viimasel ajal rohkem raadiot, on see üks põhilisi lugusid, mida ma sealt ootan.


At first I didn’t like it much, but now, would see at Weekend.


Rääkides aga lugudest, mida ma hetkel üldse ei salli, siis “Cheerleader” paneb mind alati kanalit vahetama. Ilmselt on asi laulja räigelt tuunitud hääles, mis mind kõige enam häirib.


Häirima pole ehk õige sõna, see on lihtsalt jube igav ja uinutav lugu. Mis sinuga juhtus, Usher?


Ilmselt ma ei pea selgitama, miks see lugu kohutav on.

No comments:

Post a Comment