Tuesday, July 14, 2015

Don't Lose My Whisky

Pärast väikest pausi olen tagasi ning siin on väike ülevaade vahepeal ilmunud lauludest ja videotest.

Meghan Trainor on kokku saanud John Legendiga ning teinud ühise mõnusa singli “Like I’m Gonna Lose You”. Lihtsasti Meghani parim laul siiani. John teeb ka väga viisaka esituse.


“Whisky Story” on Example uus lugu, millel on võrdlemisi omapärane one-take video tehtud.


Selena Gomez on taas tagasi. See kord on võetud omale väga Lorde-lik stiil. Ei ole päris minu rida.


Vahepeal on 2 võrdlemisi vanat lugu omale video saanud. Esiteks Skrillexi ja Diplo koostöö “Where Are Ü Now”, kuhu kaasatud ka Justin Bieber. Isiklikult mulle lugu väga meeldib, video on talutav.


Teiseks on Rihanna “Bitch Better Have My Money”, mis on hetkel kindel aasta halvima loo pretendent. Ma olen üllatunud, et nii halva loo video jaoks on nii palju pingutust sisse pandud. Mõlemad on sellele vaatamata kohutavad.


Jason Derulo värske lugu kannab nime “Cheyenne”. Tegu on hoogsa poplooga, millel tehtud suht kõhe video. Laul on aga hea ja mõnus.


“Don’t Be So Hard On Yourself” on Jess Glynne uus singel, mille näol on tegu võrdlemisi standartse poplooga.

No comments:

Post a Comment