Saturday, March 5, 2016

Eesti Laul 2016 finaal – eelvaade

Kuigi ma ei näinud ühtegi poolfinaali otse, vaatan ma esitused järgi ja hindan nende pealt.

1. Laura – Supersonic
Hea laul, aga see laiv on nõrk.

2. Go Away Bird – Sally
Kui võtta ühe sõnaga kokku, siis “igav”

3. Mick Pedaja – Seis
See on… üllatavalt hea. Väga lahe laiv esitus, see lugu võib kaugele jõuda.

4. Grete Paia – Stories Untold
Veidi nõrk laiv, aga parem kui Laural.

5. Kea – Lonely Boy
Väga geneeriline eurovisiooni esitus.

6. Jüri Pootsmann – Play
Okei esitus, kuid midagi jääb puudu.

7. Kati Laev ja Noorkuu – Kaugel Sinust
Kati hääl on liiga värisev ja Noorkuu ei lisa loole midagi.

8. Cartoon ja Kristel Aaslaid- Immortality
Hmm, kas selline asi on lubatud? Loen, et Kristel oli esituse ajal haige, mis seletab halba häält. Eks näis mis finaalis saab.

9. Meisterjaan – Parmupillihullus

It’s funny cause….?

10. I Wear* Experiment – Patience
Kena lugu, aga antud võistluse kontekstis ta kaugele ei jõuaks.

Ennustatav Top10
10. Meisterjaan
9. Go Away Bird
8. Kati Laev ja Noorkuu
7. Kea
6. I Wear* Experiment
5. Grete Paia
4. Cartoon
Esikolmikut on jube raske ennustada, sest siin lähevad lahku minu eelistused ja minu arvamus, mida rahvas eelistab. Ausalt ma loodan hetkel, et Mick Pedaja võidab, sest see oli ainus esitus, mis kutsub mind uuesti kuulama. Kas ta ka võidab või mitte, väga lahe üritus ikkagist.

No comments:

Post a Comment