Friday, April 22, 2016

Billboardi Top10 ülevaade - Kevad '16

Teeks midagi uut. Võttes inspiratsiooni ühelt youtuberilt nimega TheDoubleAgent, ma reastan Billboardi top10 vastavalt enda “kriitilisele hinnangule”. Illustreerimiseks hindan neid ka punktidega kümneni. Aluseks võetud tabeli leiab SIIT.

10. Meghan Trainor – No
Tegelik positsioon 4

Ma ei tea millal ma viimati nii halba refrääni kuulsin. Salmid nagu lubaks, veidi kandilised, aga okeid. Refrään on aga… No/10

9. Desiigner – Panda
Tegelik positsioon 2

Kui te kõiki ülejäänud lugusid ilmselt teate, siis seda võimalik et kuulete esimest korda. No… on ka põhjust. Tegu on kusagilt välja ilmunud Future rip-off’iga, kelle sõnadest on pea võimatu aru saada selle tuima biidi taustal. Ilmselt selle loo kuulsus on tagumise hype-mani taga, kes iga natukese aja tagant PRRRAAAH kisab. Naljakas… aga see on ka kõik. Liiga tihti ei kuulaks 4/10.

8. Rihanna feat Drake – Work
Tegelik positsioon 1

Refrään on meeldejääv, kuid mitte hea. Salmid on igavad. Ja see on number üks juba kuu aega. Hästi elame, Ameerika. Dördördördördör 4/10.

7. Lukas Graham – 7 Years
Tegelik positsioon 3

Ma olin lähedal selle loo kohta lausa eraldi sissekande tegemisele. Aga… sisust jäi väheks. Põhimõtteliselt ma üritasin aru saada, kas tegu on rõõmsa või kurva looga. Ja tulemus on, et mitte kumbki. Luuletab enda minevikku ja tulevikku. Kuulatav 5/10.

6. DNCE – Cake By The Ocean
Tegelik positsioon 9

Sellel lool kulus ootamatult kaua aega, et läbi lüüa. DNCE taga on kunagine Joonase vend nr 2, Joe Jonas. Tehes veidi uurimustööd selgus, et loo pealkiri peaks tegelikult tähendama “seksi rannas”. Nojah, makes sense. Suht harmless lugu, ei midagi erilist, ei midagi halba, 5/10.

5. G-Eazy x Bebe Rexha – Me, Myself & I
Tegelik positsioon 10

Ausalt õeldes ei ole mul selle loo kohta mingit seisukohta seni olnud. Huvitav, omapärane, kuid samas ei kutsu väga kuulama. Midagi vastu ei ole, samas ise youtubest otsima ei lähe. Soliidne 6/10.

4. Fifth Harmony – Work From Home
Tegelik positsioon 7

Kõik muusikakriitikud, keda ma jälgin, teevad seda lugu tugevalt maatasa. Mulle meeldis see algul väga, kuid kustus kiirelt. I still like it, kuigi ma tean, kui tobe see on. Meeldejäävad 7/10.

3. Justin Bieber – Love Yourself
Tegelik positsioon 8

Justini suur dominatsioon on läbi saamas ja see on tema viimane püsiv lugu. Ja mulle meeldib see, vastupidist väites ma valetaks. Lisaks meeldib mulle video, huvitavalt lahendatud. Julge 7/10.

2. Zayn – Pillowtalk
Tegelik positsioon 5

Teine kahest loost, mis mu playlistis on. Sarnane saatus, kuid on tugevamini vastu pidanud kui naiste kvintett. Tugevalt töödeldud 8/10.

1. Mike Posner – I Took A Pill In Ibiza
Tegelik positsioon 6

Mike Posner pole kunagi mulle millegi erilisega silma hakanud. Kuniks selle looni… millest tehti kuldne remix. Sellel lool pole läbivaid vigu, meloodia on hea, video lahe ja drop ilus. Kommised 9/10.


Kui nüüd viisakusest Meghanile ka reaalsed 2 punkti ära anda, siis tuleb punktisumma 57/100. See on.. talutav(?) ma oletan. Kui paari kuu pärast järgmine selline teha, on võrdlusmoment olemas.




No comments:

Post a Comment