Saturday, March 4, 2017

Eesti Laul 2017 finaal – eelvaade

< Sisesta mingi tavaline alguslause >

1. Liis – Keep Running
It is still my favorite song. Ilmselt ta aga ei võida seda.

2. Koit ja Laura – Verona
Mulle on see lugu aina enam meeldima hakanud. Neil on vaja lavaline osa huvitavamaks teha. Rahvale tundub see peale minevat.

3. Whogaux – Have You Now
Ka hea lugu, kuid võitu ei ohusta

4. Lenna – Slingshot
On ja pole ka, võitu ei ohusta.

5. Daniel – All I Need
Lavaline väljanägemine oli lahe… laul ise kahjuks igavapoolne. Võitu ei ohusta.

6. Elina – In Or Out
Pole halb, aga ei tohiks võitu ohustada.

7. Iff – Suur Loterii
Täielik must hobune. žüriile ilmselt meeldib, rahvale meeldib kindlasti, kuid küsimus on, kui palju. Eeldan et jõuab top3, kuid mis edasi saab, on raske ennustada.

8. Rasmus – This Love
Ainus esitus, mille laiv oli parem kui stuudioversioon.. and I don’t even like this guy.. go figure.

9. Ariadne – Feel Me Now
Hea laul, nõrk laiv. Võitu ei ohusta.

10. Kerli – Spirit Animal
Kõigi favoriit, igal pool üles haibitud. Laul väga keskmine, need oksendamise hääled refräänis muutuvad väga kiiresti väga tüütavaks. Ei taha et võidaks, kuid kui ma peaks panustama, panustaks just Kerli võidule.

Niisiis, ma pole 100% kindel, kuid eelmisest aastast meenuks, et finaali said 3 laulu, kust siis 1 kukkus veel enne lõppu ära. Kerli on kindlasti Top3’s. Lähtuvalt poolfinaalide tulemusest, usun, et ülejäänud kohtade peale on suurimad favoriidid Koit/Laura ja Iff. Seda muidugi eeldusel, et žürii esimese võimalusi ära ei nulli, mida ma ausalt öeldes eeldan juhtuvat. Sel juhul läheks see viimane edasipääs ilmselt Liisi ja Elina vaheliseks võistluseks. Ma olen siiski 80% kindel, et Kerli võidab kogu selle krempli, for god knows what reason.

Kõige enam ootan ma tegelikult Mans Zelmerlöw esitust. Loodan, et esitab Glorious'i. Beyond Beyondist on täiesti savi.

No comments:

Post a Comment