Monday, June 3, 2013

I'm back

I’m back. Kahjuks või õnneks pole mõõdunud 2 nädalaga midagi väga suurt välja tulnud ning seega pole mul ka praegu paljust kirjutada.

Nädala hitid

Küll aga ilmus Eesti muusikamaastikul üks suur lugu. Nimelt Põhja-Tallinn lasi välja video nende uuele loole, kus osaleb ka nende uus naislaulja Kerli Kivilaan. Lugu ise on täitsa kuulatav, refrään meloodiline ning üle pika aja räpivad ka kõik 3 liiget. Videos üritatakse nagu 1. salmi jooksul mingit sisu edasi anda, kuid ülejäänud video on lihtsalt kusagil taustal esinemine.



Uue soenguga Miley Cyrus lasi välja audio oma järgmise plaadi esimesele singlile. See ei olegi tantsulugu nagu oleks eeldanud, vaid hoopis selline rahulik poplugu. Harmless lugu – väga meelde ei jää, kuid samas ei pane ka raadiot vahetama.

Miley Cyrus - We Can't Stop

Videoid netisügavustest

Eelmine nädal kogus kuulsust video, kus üks sakslane teeb jalgrattaga trikke. Üldiselt ei suuda miski mind enam üllatada, kuid need trikid olid tõesti originaalsed ja lahedad.



Nädala lugu

Mulle lihtsalt meeldib see lugu. Ma ei tea miks kuna see ei ole otseselt minu stiil ja Pharrelli muusika pole mulle kunagi eriti peale läinud, kuid miski selles läheb mulle räigelt peale.

Robin Thicke - Blurred Lines feat T.I. and Pharrell

No comments:

Post a Comment