Wednesday, January 7, 2015

2014 Parimate Lugude Top10

Kuidas ma parimaid lugusid hindan? Järgnevad lood on enamuses võetud suurt raadioaega saanud lugude hulgast, mida kõik “peaksid” teadma. Üks lugudest meie raadiotes minu teada ei olnud, kuid see käis minu blogist läbi ning ma hindan seda laulu kõrgelt. Aga mis teeb ühe loo teisest paremaks? Ma hindasin siin nii head meeldejäävat meloodiat, loo terviklikkust kui ka taasmängimise väärtust. Kui lugu on aasta esimesest poolest, siis on lihtne öelda, kui hästi ta ajaga püsinud on. Värskematega pean ma selle ise välja mõtlema.

Aga aitab küll lobast, siin on minu 2014 aasta 10 parimat lugu.

10. Tove Lo – Habits (Hippie Sabotage Remix)
Imelik on alustada seda listi remixiga, kuid see ei ole siin viimane omalaadne. Originaal ei olnud midagi erilist, kuid Hippie Sabotage muutis ta ülichilliks looks, mida on eriti hea autos kuulata.


9. One Direction – You & I
Üks ilus rahulik lugu. Rohkemat polegi vaja öelda.


8. Iggy Azalea feat Rita Ora – Black Widow
Miskipärast on see lugu paljudes halvimate lugude listides. Võibolla on see Ameerikas nii ülemängitud. Minule isiklikult see lugu meeldib. Hea meloodiaga refrään ning korralik biit ülejäänud loos.


7. ZHU – Faded
Kõik ei pruugi seda lugu teada, aga seda lasti mitmes raadios ning see lummas mind esimesest kuulamisest.


6. Taylor Swift – Blank Space
See on üks omapärane lugu. Võrdlemisi kiiresti hakkab külge, lühikest aega ainult seda tahakski kuulda ning siis tuleb järsk langus. Kõigele sellele vaatamata meeldib see lugu mulle väga nii sõnade kui muusika pärast.


5. Karmin – I Want It All
Kõige tundmatum lugu selles listis. Blogist on ta korra läbi käinud, kuid minu teada kohalikest raadiotest mitte. Tegu on kõige mitte-Karminilikuma looga, mis juhtus olevat väga catchy ja rõõmsa meloodiaga.


4. Ariana Grande, Jessie J, Nicki Minaj – Bang Bang
Järjekordne lugu, mis mulle esimesest kuulamisest saati meeldinud on, kuigi ka see on paljudes halvimate lugude nimekirjades olnud. Hea kiire biit ja kaasakiskuv meloodia. Pluss see on selle aasta ainuke lugu, kus Nicki Minaj hea on.


3. David Guetta feat Sam Martin – Dangerous
Ainult video järgi ei saa lugu hinnata, sest see video on loo täiesti ära hakkinud. Kõigele vaatamata on see väga hea lugu. David Guettal oli 2014 väga hea aasta, sest “Lovers On The Sun” algusmeloodia kitarril oli möödunud aasta parim tükk muusikat.


2. Mr. Probz – Waves (Robin Schulz Remix)
Aasta parim remix on siin. Kõige chillim ja mõnusam meloodia möödunud aastast.


Aasta parimat lugu ei olnud lihtne leida. 2014 ei olnud ühte suurt laulu, mis kõiki teisi seljatanud oleks, kuid oli 1, mis mulle alati esimesena pähe tuli kui ma mõtlesin möödunud aasta peale.

1. Iggy Azalea – Fancy
Ilmselt eelmise aasta suurim lugu kui nii võib öelda. Lihtne kuid mõjuv biit. Iggy suur läbimurdesingel, mis ilmselt hoiab teda pildil veel mõnd aega.

No comments:

Post a Comment