Tuesday, September 24, 2013

Veel vaiksemad ajad

Daft Punk on avalikustanud video nende teisele singlile „Lose Yourself To Dance“. Ma vist ei jõudnudki siin nende suure hiti „Get Lucky“ arvustamiseni. Ütlen vaid niipalju eellooks, et mulle ei meeldinud see, I found it boring and repetitive. Aga nende teine lugu, milline on see võrdluses eelmisega? Videoga pole absoluutselt vaeva nähtud ning seda üle ühe korra ei vaataks. Lugu ise on taaskord väga korduv. Mulle ei meeldi Pharelli hääl siin loos. Ainuke hea koht on kui Daft Punk ütleb „Come on, come on, come on“ mitu korda järjest. See sobib, kõik muu on igav.


Zedd on jõud ühendanud Paramore laulja Hayley Williamsiga. Tulemuseks tempokas lugu nimega „Stay The Night“. Video on päris õnnestunud ja huvitavalt tehtud. Lugu ise sobib hästi raadiosse ning ka klubidesse. Mainstreami läheb see kindlasti hästi peale.


Jason Derulo on saanud valmis video oma värskeimale loole „Marry Me“, mis on korra juba siit läbi käinud. See on jätkuvalt mõnus, kuid samas väga tähendusrikas pala, millele on väga sobiv video tehtud, kus Jason koos oma elukaaslase ja laulja Jordin Sparksiga hästi aega veedab. Ilmselt kõige rohkem product placementi, mis ma ühes videos näinud olen, kuid sellele vaatama on see soe ja südamlik.


Cher Lloyd on tagasi uue ja rafineerituma looga "I Wish". See meenutab mulle 00'daid, kus sellist tüüpi lood ja biidid olid rohkem teemas. Iseenesest mulle täitsa meeldib see lugu ja videol pole ka viga. Midagi natuke teistsugusemat tavalise popi vahele.

No comments:

Post a Comment