Tuesday, March 18, 2014

365 Days

Nädal aega tagasi oli ilus number, kuid tänane on isegi suurem verstapost. Täpselt aasta tagasi, 18. märtsil 2013 alustasin ma selle ettevõtmisega siin. Ma ei osanud arvata, kuhu ma sellega jõuan ning mul ei olnud mingeid pikaajalisi eesmärke. Ma tegin seda (ja teen siiani) lõbu pärast oma vabast ajast. Lisaks jagamisele hoian ma ka end selle tõttu rohkem kursis kõigega, mis muusikamaailmas toimub. Kõige rohkem on mul hea meel, et vähemalt kedagigi huvitab, mida ma siin teen ja mida ma postitan. Seega, kes iganes te mul nö „püsikülalised“ olete, ma tänan teid! :) Ma tean, et mu jälgijaskond on võrdlemisi väike, aga kui kellelgil on mingeid ideid või soovitusi, mida teisiti teha või mida uut teha, siis ma olen kõikidele pakkumistele avatud.


Tulles nüüd ka teema juurde, siis juba natuke aega on raadios tiirelnud Pitbulli värskeim lugu „Wild Wild Love“. Pärast väga head lugu „Timber“ võis karta, et järgmine singel ei ole lähedalgi nii hea, kuid minu üllatuseks on see pea sama hea. Kesha on seekord asendatud viieliikmelise naisbändiga G.R.L. kes laulavad sisse väga mõnusa meloodiaga refrääni. Nagu kõik Pitbulli lood, on tema enda osa võrdlemisi igav ja jama, kuid meeldejäävad refräänid on need, mis teda alati pinna peal hoiavad. Jään videot ootama.


Jennifer Lopez on jälle aktsioonis, seekord oma enda singliga „I Luh Ya Papi“. Kohutav nimi. Igatahes, nagu „Same Girl“ peal oli näha, on ta läinud tantsuhümnide tootmise pealt tagasi rohkem hiphopilisemate biitide juurde. Mul ei ole ühegi stiili vastu midagi, aga see ei ole nii hea kui tema eelmiste aastate lood. Refrääni pidev kordamine söövitab selle loo lõpuks ajju ning ka biidid on suht head, kuid räppsalmid ei lähe mulle siin üldse peale. Video ei ole ka nii omapärane kui selle algul üritatakse seletada.


Calvin Harris ootab suve nagu me kõik. Tema uus lugu „Summer“ on selle ehtsaks tõestuseks. Kindlasti kuuleme me seda erinevatel üritustel kuni jaanipäevani, kuigi ta midagi uut ega erilist ei ole.


Pitbull on jälle tippvormi saavutamas oma külalisräppidega. Tema viimane ohver on noor Austin Mahone. „MMM Yeah“ kõlab nagu labane 90’date poplugu, nii nime kui reaalse loo poolest. Ma ei ole kindel, kas see on hea või halb, sest jala paneb ta tatsuma küll. Pitbulli kohalolek on muidugi täiesti ebavajalik.
Video meenutab mulle vanat Jamiroquai klippi, mis on tehtud sarnases liikuva põrandaga toas (90-datel).


Karmin on taas ekraanil. Seoses albumi müügiletulekuga tuli ka uus video. „Pulses“ on jõulisem lugu kui nende hiljutine „I Want It All“, kuid jätkuvalt hea. Selles bändis on midagi, mis paneb pea iga nende loo mulle meeldima.


Meie selleaastane eurolugu on omale ka video taha saanud. Tantsuloole kohane video, palju valguskiiri ja tantsimist.

No comments:

Post a Comment