Sunday, March 16, 2014

Kuulsad juutuuberid - koostööd

Niisiis, viimase 3 nädalaga olen ma tutvustanud selliseid juutuubereid nagu Ryan Higa, D-Trix ja Chester See ning maininud nende omavahelist tutvust. YouTube on juba kord selline aktiivne kommuun, kus tehakse palju koostööd. Eelmainitud persoonid on teinud koos mitmeid videosid, kuid ühed meeldejäävamad on kindlasti muusikalised etteasted.

Ryan Higa ja Chester See laulmas (lisaks veel KevJumba) ning video lõpus teeb cameo ka D-Trix


Aasta hiljem. Ryan ja Chester taaskord laulmas. Videos on näha mitmeid juutuubereid: D-Trix, Wong Fu Productions, Andy Lange jt. Lisaks näitleja Wayne Brady.


Lähme ajas 1,5 aastat tagasi ning tüki aja eest siin blogis tutvustatud Wong Fu Productions tegi koostöös Ryan Higaga tolle aja kohta YouTube mõistes pika filmi. ~35 minutilises teoses löövad kaasa ka mitmed teised juutuuberid, kellest kuulsamad on D-Trix, KassemG ja smosh.


(Ma tean, et kõik need videod on nigahiga kanalil ning kui ma seda siin tutvustasin, siis te võisite nad sealt juba ära vaadata, kuid ma pidasin siiski vajalikuks need eraldi välja tuua, sest need on ühed omapärasemad sealt.)

No comments:

Post a Comment