Tuesday, April 8, 2014

Holding The Summer

Väga tühi nädal suurte tegijate poole pealt.
Calvin Harrise loole “Summer” ilmus video ja see on kuum: nappides riietes naised, kiired masinad, Jason Statham. Meeste märg unenägu.


Kui staarid ei tooda, siis tuleb reklaamida vähemtuntud nägusid. Foxes on see naine, kes laulis Zeddi megahitis “Clarity” ning seekord on ta täitsa üksi loo teinud. “Holding Onto Heaven” on lõbusa videoga lihtne ja mõnus poplugu.


Kyla La Grange on inglise lauljatar, kelle kohta ma loen praegu Wikipediast, sest ma kuulen temast esimest korda. Kuid antud olukorras pole sellestki väga kasu, sest ainus, mis ma sealt loen on, et ta andis 2012 aastal oma esimese albumi välja ning “The Knife” on tema uue albumi esimene lugu. Stiil on hoopis teine sellele, mida ma üldiselt kuulan, kuid mulle täitsa meeldib see lugu isegi, chill.

No comments:

Post a Comment