Tuesday, April 1, 2014

Never Love The Dark Heart

Ellie Gouldingu värske “Beating Heart” on äsja linastunud filmi “Divergent” soundtrackilt. Ma ei ole filmi näinud, seega ei oska öelda, kui suurt osa ta seal mängib. Lugu ise on Ellie viimase aja loomingut arvestades mõnusalt rahulik ning meloodiline.


“Wild Wild Love” sai ka omale oodatud video. Kahjuks ei ole selles midagi, mida Pitbull poleks varem teinud. Palju nappides riietes naisi ning “playboy” ise šikis ülikonnas. Lugu on jätkuvalt hea, kuid kulub ajaga kiiremini, kui seda tegi “Timber”.


Rita Ora on viimasel ajal tahaplaanile jäänud. Seda viga parandab ta aga oma uue looga “I Will Never Let You Down”. Tegu on sellise lihtsa poplooga, mis sobib väga hästi autoraadiosse mängima. Video on ka võrdlemisi lihtne ja sisutu (mis ei tähenda, et ta halb oleks).


The Wanted on samuti pärast pisikest pausi uuesti pildile tulnud uue lauluga. “Glow In The Dark” on tantsulisem lugu kui neil tavaks on olnud. Ma ei ole päris kindel, kuhu nad selle stiiliga sihivad. Salm ja refrään olid loogilised build-upid dropiks, kuid see tuli üllatavalt tuim ja meloodiavaba. Oleks oodanud rohkem hausilikku droppi. See lugu vajub unustustehõlma minu jaoks.


Nädala lugu
See tuleb pühendusega ühele parimale komöödiasarjale, mis kunagi tehtud - “How I Met Your Mother”. Ma ei mäleta täpselt, millal ma seda vaatama hakkasin, umbes 5-6 aastat tagasi. Nagu ikka, olid esimesed hooajad kõige paremad ning edaspidi hakkas asi vaikselt manduma ja igavaks minema. Olen nõus, et viimane hooaeg oli juba täielik venitamine ja tervikuna ilmselt kõige halvem hooaeg, kuid viimased osad ja eriti see lõpp tõid tagasi selle “vana hea” tunde. Ma ei hakka siinkohal midagi spoilima, kuid väga emotsionaalne ja (ma ei tea, kas see on õige sõna, kuid) hea lõpp tehti sellele seriaalile.

No comments:

Post a Comment