Wednesday, July 23, 2014

Let's talk about songs 2

Natuke aega on möödunud sellest, kui ma viimati oma eelistusi jagasin ning leidsin, et selle ajaga on paljugi uusi laule esile kerkinud.

Millised raadiohitid mulle enim praegu meeldivad?

Example laul “One More Day” on üks mõnusamaid lugusid, mida hetkel autos kaasa laulda. Refrääni meloodia on nii lihtne ja hea, et paneb igakord kaasa liikuma.


Pärast tööpäeva lõppu koju sõites on mõnus seda lugu valjusti kuulata.


Mis lood mind raadiokanalit vahetama panevad?

Ausalt öeldes on mul täiesti kopp ees Epp Kõivu loost “Linn On Minu”. See geneeriline dnb biit pole kunagi mulle eriti meeldinud, kuid nüüd on asi nii kaugel, et ma vahetan jaama kui see peale tuleb.


Teine insta-shift on Bakermati lugu “One Day”. Kusjuures muusikaliselt pole sel lool väga vigagi, kuid miks peab seal olema Martin Luther Kingi kõne sees. Kelle arvates oli hea mõte selle peale laul ehitada? Ma ei taha tantsuloo vahepeal kuulata ajaloolist kõnet.


Alguses see võis natuke naljakas olla, kuid nüüd on see juba väga tüütu: viguviguvigu.


Calvin Harrise “Summer” on algusest peale olnud täiesti tuim lugu ning ajaga muutub ta vaid halvemaks. Temas ei ole absoluutselt mitte midagi erilist, kuid raadiojaamad lasevad seda iga paari tunni tagant.


Mis muud head muusikamaailmas toimub?


Hopsin on üks väga talendikas räppar, keda kutsutakse muuhulgas ka mustaks Eminemiks. Iga aasta 18. juulil laseb ta välja ühe loo nimega “ILL MIND OF HOPSIN”, kus ta räägib sellest, mis teda parasjagu ärritab. Tema uusim, seitsmes väljalase, räägib sellest, kuidas ta kristlusest lahti ütles ning mis ta üldse religioonist arvab.

Kui teile see lugu meeldis, siis 5. osa meeldib teile ka kindlasti. Seal räpib ta tänapäeva noortest ning nende lõtvadest elukommetest.

Lõppu veel üks lugu Paramore fännidele. Against The Current tegi sellest loost kaveri ning julgen väita, et olles originaalile väga sarnane, on see parem.

No comments:

Post a Comment