Tuesday, August 5, 2014

I Chain Superheroes

The Script on tagasi uue looga “Superheroes”, mis on vähem äratuntavam/eristuvam kui nende varasemad lood. Ei väida, et see halb on, täitsa okei lugu ja video.


Siit juba läbi käinud Sam Smithi värskeim lugu “I’m Not The Only One” on saanud omale video, millega koos mõjub see lugu palju paremini. Emotsionaalne video läheb kokku loo sõnumiga ning nad võimendavad teineteist hästi.


5 Seconds Of Summeri “Amnesia” on tüüpiline poistebändide “necessary slow song”. Noortebändid alustavad alati hoogsalt ning tulevad muusikamaastikule suure hurraaga, kuid paar singlit edasi tuleb neil alati üks aeglane ja rahulik lugu, mis peaks siis nende pehmemat külge näitama.


Rääkides positebändidest, siis kunagise Jonas Brothersi üks vendadest Nick on valmis saanud esimese soolosingli. “Chains” on tänapäevaselt bassirohke poplugu, mis millegi erilisega silma ei paista.


Eelmisel nädalal kommenteeritud Katy Perry laisk lugu “This Is How We Do” sai omale kiirelt ka laisa video. Ilmselgelt ei pandud suuri mõtteminuteid selle taha, sest mitte midagi seal ei tehta.


Nädala lugu

Üleeelmisel nädalal pealinna sõites jäi mulle raadiost see lugu kõrva. Ma ei teadnud, kes seda esitas, kuid ma olin võrdlemisi enesekindel, et see oli Justin Bieber, sest hääl oli väga sarnane. Üks sõber aga väitis, et see olevat “Soome Bieber”. Läksin ma siis koju ja otsisin, kuid Justinil uut lugu väljas ei ole. Guugeldasin siis ka soome biiberit, kuid sain vastuseks kellegi Robini, kes vaid oma emakeeles laulab. Õige isiku leidsin alles järgmisel päeval pärast pikki otsinguid. Tuleb välja, et Isac Elliot ongi soomlane. Guess there are 2 Justins in Finland. Olgugi, et poiss on alles 13-aastane, hakkas see RedOne'i produtseeritud laul mulle kohe meeldima ning viimase nädala jooksul olen ma seda lugu kõige rohkem kuulanud.

No comments:

Post a Comment