Sunday, September 14, 2014

Kas "All About That Bass" räägib ikka bassist?

Kui Meghan Trainori lugu “All About That Bass” raadiotesse jõudis, siis – true story – ainus mis mul sealt meelde jäi oli see sama refrääni koht. I’m all about the bass, no treble. Sellest ma järeldasin, et see lugu räägibki muusikast ja bassist (kuigi siin loos ei ole bassi). Kui valesti ma aga aru sain. Just praegu jõudis mulle kohale, millest see lugu tegelikult räägib, kui ma videot vaatasin ja sõnu korralikult kuulama hakkasin. Tuleb välja, et bass tähendab siin loos siis… kurvikust, suuremat figuuri vms. Olgu, ole siis pluss-suuruse poolt, mul ei ole selle vastu midagi, aga laulu sõnad on natuke kahepalgelised. Ühest küljest teeb Meghan kõiki skinny bitche maha, kuid kohe peale seda ütleb every inch of you is perfect. Ühesõnaga, kõik on ideaalsed nii nagu nad on, aga “paksud” on ikkagi paremad, sest poistele meeldib kui on rohkem kanni mida krabada (tegelikud sõnad, ei mõelnud seda rida välja). Sellele vaatamata on loo mõte hea, kuid teostus natuke poolik. Ma saan aru, et ei pea olema alati piitspeenike ning paljudele meestele meeldivadki natuke kurvikamad naised rohkem. Kuid sellel kõigel on piir. See lugu ei tohiks olla vabanduseks reaalselt paksudele, kes on end käest lasknud ning arvavad, et tegelikult pole asi hull. Kui naise kaal näitab kolmekohalist numbrit, then chances are you need to start working out. Mitte ainult selle pärast, et meest leida, vaid puhtalt tervise seisukohalt.

Igatahes nagu ma juba korra mainisin, loo mõte on hea, kuid seda on raske teostada, ilma et kommentaarium jälle kihama ei hakkaks. Laul ise on hea viisiga ja kaasahaarav. Raadiost kuulan hea meelega.


No comments:

Post a Comment