Monday, November 10, 2014

MTV EMA 2014 järelkaja

Eile toimusid MTV Euroopa Muusikaauhinnad. Plaanisin ka neid vaadata, aga kuna ma suutsin veits tõbiseks jääda, unustasin ma selle täitsa ära. Sellegipoolest teen ma kiire ülevaate sellest, mida ma võitjatest arvan.

Parim Laul: Ariana Grande feat Iggy Azalea - Problem
Noojaa… Ta pole just midagi erilist, aga antud nimekirjas oli ta ehk tõesti kõige parem lugu.
Parim Video: Katy Perry – Dark Horse
Ega see aasta pole eriti häid videosid tehtud ka.
Parim Naisartist: Ariana Grande
Täitsa nõus, sest Arianal on olnud väga edukas aasta ning ma ei tea kedagi teist, kellel nii palju hitte on 2014 aastal olnud.
Parim Meesartist: Justin Bieber
Tal oli see aasta mingi laul? *vaatab järgi* Ei olegi… okei…. Elagu rahvahääletus!
Parim Uustulnuk: 5 Seconds Of Summer
Pole just fänn, aga eks nad tulid küll pildile. Samahästi oleks võinud selle saada ka Ariana või Kiesza
Parim Pop: One Direction
Las olla.
Parim Rokk: Linkin Park
Nende fanbase ei jäta neid ikka maha, vaatamata sellele, et viimasest heast albumist on ligemale 10 aastat möödas. Kuigi siinkohal peab mainima, et rokk on juba pikemat aega suht surnud olnud. Kui sa paned Coldplay parima roki kategooriasse, siis ilmselgelt ei eksisteeri seda žanrit enam mainstream maastikul
Parim Alternatiiv: 30 Seconds To Mars
Ma ei ole päris kindel, mis on alternatiivi ja roki vahe, aga olgu, 30 on hea.
Parim Elektrooniline: Calvin Harris
Kõige mainstreamim elektrooniaartist võidab, ei ole just väga üllatav.
Parim Hiphop: Nicki Minaj
Eih, see oleks pidanud minema Iggy Azaleale. Nickil on ainult 1 hea laul sellest aastast ette näidata ning ta täitis sellest vaid 1/3. Ilmselt anti talle see hostimise eest.

No comments:

Post a Comment