Saturday, May 14, 2016

Eurovisioon 2016 finaal – eelvaade

Teine poolfinaal tuli 9/10, päris täpsed ennustused. Nüüd läheb aga asi raskemaks. Sellised “päris häid” lugusid on omajagu.

1. Belgia
Mõnus lugu, kuid nii varajane esinemine üldiselt head ei tähenda.

2. Tšehhi
Ilus ballaad, kuid neid on veelgi siin. Pigem jääb tabeli teise poolde.

3. Holland
Üks omapärasemaid ja selle võrra ka meeldejäävamaid laule. Võib kuhugi 10-15 koha peale tulla.

4. Aserbaidžaan
Veel üks hea laul, kuid laiv jäi veidi nõrgaks, selle tõttu arvan, et ta eriti kõrgele ei tule.

5. Ungari
Ma ei näe selle loo võlu. Ennustusportaalid jätavad ta finaalis viimaseks ja ma arvan, et see võib enamvähem nii ka minna.

6. Itaalia
Itaaliat ennustatakse top10’sse, kuid ma ei näe seda juhtumas. Lugu on okei, kuid ei midagi erilist.

7. Iisrael
Hea ballaad, ilmselt lõpetab kusagil tabeli keskel või veidi tagapool.

8. Bulgaaria
Hea lugu täitsa talutava laiviga. Ka kuhugi keskossa ilmselt.

9. Rootsi
Seda lugu on Sky+ juba leierdanud küll ja veel. Portaalid panevad ta 5. kohale. Täitsa usun, kuigi mulle see lugu väga ei meeldi.

10. Saksamaa
Lool pole väga viga, aga laulja hääl jääb nõrgaks. Jääb tabeli tagumisse otsa.

11. Prantsusmaa
Portaalide nr 4. Üks suurimaid võimalikke üllatajaid. Tehke korralik laiv ja top3 on võimalik.

12. Poola
Ilmselt kõige ilusam ballaad sellel võistlusel. Ei oska väga ennustada tema edu, pigem keskmik.

13. Austraalia
Austraalia on äkitselt tõusnud ennustusportaalides teisele kohale. Ja ma saan täitsa aru miks. Väga ilus laul hea laiviga. Suurim miinus on naabrite puudumine, aga see laul näitab, kas ainult muusika on võimeline naabreid võitma. Minu silmis ainus laul, mis suuda Venemaa võitu väärata.

14. Küpros
Lahe rokklugu. Jääb kindlasti meelde, aga vaevalt sellest piisab et tabeli esimesse poolde jõuda.

15. Serbia
Okei lugu okei laiviga. Keskmik.

16. Leedu
Mulle meeldib Leedu laul. Laiv oli ka lahe. Ennustajad jätavad ta väga kaugele, mis on arusaadav, sest ta asub suurtele konkurentidele väga lähedal (Läti, Venemaa). Usun et võib keskmike hulka tulla küll.

17. Horvaatia
Laiv jäi veidi igavaks, ei usu et kuhugi jõuab.

18. Venemaa
Parim lavashow. Üks paremaid laule. Väga hea esinemiskoht. Kindel favoriit võidule.

19. Hispaania
Väga energiline lugu. Hea laiv võib imesid teha.

20. Läti
Parima laiviga laul. Ma olin tõsiselt üllatunud kui hästi tal otse laulmine välja tuli. Ennustustes 9. kohal, kuid usun, et on top5 materjal.

21. Ukraina
Ennustusportaalide nr 3. Mida ma oskan õelda selle kohta? Ma ei tea kes selle poolt hääletaks. Need kes hääletaks ei ole vist väga suured Eurovisiooni vaatajad. Žürii võib seda kõrgel hoida. Aga ausalt, ma ei usu et esiviisikusse tuleb. Lauluna on ta.. alla keskmise. Tal puudub igasugune meeldejäävus ja kaasalauldavus. Võta sõnum loost välja ja ta ei oleks finaaligi saanud.

22. Malta
Väga hea lugu, veidi laivi lihvida ja saab väga kõrge koha. Kuigi tal nagu ka Austraalial ei ole naabreid. Portaalides hetkel 7. kohale pandud.

23. Gruusia
Väga üllatav, et see lugu finaali sai. Viimaste hulka ilmselt jääbki.

24. Austria
Väga lõbus lugu. Üks minu lemmikuid. Ei ole aimugi, kui väga see ülejäänud rahvale meeldib. Miks mitte jõuda top10 piirimaile.

25. Suurbritannia
Lihtne poprock. Kuid arvestades UK üldist edu, siis pigem tabeli tagumine ots.

26. Armeenia
Lõpetame ka ühe hea looga. Arvestades esinemiskohta, võib see päris kõrge koha saada.

Kokkuvõttes võib öelda, et vähemalt minu arvates on selle-aastane tase ühtlaselt hea. Palju on laule, mis on vähemalt “okeid”. Halba ja/või igavat kraami on väga vähe. Ning see on väga positiivne. Proovime mingi top10 kokku panna, vaatame mis välja tuleb.

1. Venemaa
2. Austraalia
3. Rootsi
4. Läti
5. Prantsusmaa
6. Armeenia
7. Ukraina
8. Malta
9. Austria
10. Holland

Ma arvan, et esimesed 2 lähevad eest ära ja ülejäänud kohtade vahel läheb tihedaks rebimiseks. Juba vähem kui 12h pärast näeme, kui täppi mu ennustus läks.

No comments:

Post a Comment