Friday, April 28, 2017

Eurovisioon 2017 finaal – eelvaade

Seda kirjutades ma ei tea, mis lood finaali pääsevad, kuid ma tean, mis lood neid seal juba ees ootavad.

Ukraina
Eristuv lugu kindlasti. Aga jääb tabelis väga kaugele.

Prantsusmaa
Prantslasi ennustatakse esikümnesse igalt rindelt. Ja ma nõustun nendega, tegu on huvitava looga.

Saksamaa
Fännitabelis viimased. Ei lähe see lugu väga kellelegi peale. Salmide taustmuusika on väga Guetta – Titanium. Aga muidu jah, laulja hääl on stuudiversioonis juba väga nõrk.

Itaalia
Selle aasta nr1 favoriit. Algusest saati, lõpuni välja. Isegi fännidel on see esikohale tõusnud. Mis mul ikka õelda. Tegu on hoogsa ja lõbusa looga. Taolisi saab selle aasta võistlusel ühe käe sõrmedel üles lugeda. Kuigi Itaalia on eelnevatel aastatel paremate lugudega võidust kaugele eemale jäänud, siis selle kümnendi kõige kehvema Eurovisiooni tundub, et nad võidavad ära.

Hispaania
Suurriigi staatusele kohaselt saavad nad viimase koha peale võistelda. Selles on kõik ühisel meelel.

Suurbritannia
Midagi erilist inglismaa balladist #493 pole loota. Mingi kummitav meloodia sel lool on, aga eks näis mis see laivis teeb.

See aasta ei ole ühtegi lugu, mida ma tahaks omale playlisti saada ning see on päris nukker. Näitab, kui nõrk see aasta on.  

2 nädalat ette ennustada on väga keeruline, aga ma panen kokku enda ennustusliku Top5, vaatab mis saab.
1. Itaalia
2. Bulgaaria
3. Portugal
4. Belgia
5. Rootsi

10. Eesti

No comments:

Post a Comment