Tuesday, December 26, 2017

2017 Halvimate Lugude Top 10

See aasta on juba läbi saamas? Kas ainult mulle tundus, et see kõik on kuidagi kiirelt läinud? Võib-olla on asi vanaduses. Või siis oli lihtsalt nii sündmusterohke aasta, et kõik läks justkui lennates. Igatahes on taas iga-aastane kokkuvõtete aeg ning nagu tavaks saanud, alustame möödunud aasta põhjamuda üle vaatamisest.
Kokkuvõtvalt võib õelda, et aasta 2017 polnud muusikas kohutav. Enamus raadiokraamist oli talutav. Oli ka palju igavat, kuid kõik oli pigem selline kraad üle keskmise hall mass. Ekstreemumeid oli väga vähe: nii ülihäid kui ülihalbu laule. Mistõttu oli just halvimate lugude listi üllatavalt keeruline teha.

10. Niall Horan – Slow Hands

I find this song really boring. In a way that I listened to this song once and I felt like I never wanted to hear it again. I’m really reaching with these last songs. Ta pole halb laul, lihtsalt ma ei taha teda kunagi kuulda enam.

9. Maian – Say It First

Aastas kus Taukar hakkas lõpuks kuulatavat muusikat tegema pidi ikka keegi teine tulema, kes ülinõrka popmassi teeb. Introducing Maian. Laulja, kelle lauluhääl on nii nõrk, et isegi stuudiotöötlus ei suuda seda peita. Üks selle aasta halvemaid kodumaiseid hitte.

8. Jason Derulo jt – Swalla

Muusikaliselt on see laul päris hea. Mulle meeldib selle biit ja meloodia. Mul pole ühegi artisti osa vastu ka midagi. Aga selle loo sõnum on lihtsalt talumatult rõve. Mul on üldiselt suva millest lauldakse, aga no kurat… kas me ei tõmba enam kusagile piiri?

7. Luis Fonsi, Daddy Yankee feat Justin Bieber – Despacito

Lihtsalt sellepärast, et mingi lugu on ülemängitud, ei tähenda, et ta halb on. Ja see on tõsi. Mulle täitsa sobib kuulata Despacitot. Originaali siis. Bieberiga versioon võib aga pe…

6. Ed Sheeran – Shape Of You

Erinevalt Despacitost ei olnud see algseltki hea. Tal pole paremat versiooni. Tal on vaid see. See… haigelt närvidele käiv biit. Ainus lugu, mida mängiti see aasta rohkem kui Despacito.

5. Zayn, Taylor – I Don’t Wanna Live Forever


Ma olin täiesti üllatunud kui sain teada, et see laul tuli sel aastal välja. Tundus nagu see oleks terve igavik tagasi olnud. Aga vähemasti aitas see mul top10 ära täita. Enne Taylori uut albumit oli see tema halvim laul seni, kuigi tal oli siin vaid väike osa. Põhiline oli siiski Zaynil, kellele see on ka üks halvimaid. Elutu, igav, tuim laul.

4. Arop – Kiki Miki

Ma olin üllatunud kui Sky+ seda laskma hakkas. Ma olin veel rohkem üllatunud kui ma nägin selle video vaatamiste arvu. Kas mina ei saa millestki aru? See laul on täielik jama ju. Salmide riimid on mannetud at best ja refrään on väga mööda. Mis kuradi kiki miki? Mis pask see on?

Top 3 valiku määras asjaolu, et need 3 on kõik artistidelt, kes on omal ajal või siis senimaani teinud head muusikat ning see langus, mis selle looga tuli, oli nii massiivne, et see vääris “tunnustust”.

3. Katy Perry feat Migos – Bon Appetit

Kui Chained To The Rhythm tuli, siis ei osanud Katy uuest suunast midagi arvata. Tundus lubav veel sel hetkel, sest CttR oli mõnusa meloodiaga ilus laul, olgu ta sõnum mis iganes. Bon Appetit on aga kole laul koleda meloodia ja koledate sõnadega. Siin loos pole ühtegi head külge. Ma ei tea miks kunagised staarid arvavad, et nad peavad end nii jõhkralt muutma, et tänapäeval relevantsed olla. Jäägu oma liistude juurde. Klassikalist popi kuulaks palju parema meelega kui seda ülepingutatud paska.

2. Martin Garrix & Troye Sivan – There For You

Martin Martin… Mis asi see on? Sellise imala mulina võiks ju ükskõik kes produtseerida. Tegelikult ma ei ütle, et see laul halb on. Lihtsalt ma tean, et ükski teine laul ei pannud mind see aasta kiiremini kanalit vahetama kui see. Miks? Sest see on talumatult igav. Ma pole kunagi midagi nii igavat kuulnud. Selles loos pole mitte mingit elu, emotsiooni, hinge, mitte midagi. Tapvalt igav. Ja aastas, kus outright kohutavaid laule Euroopa mainstreamis polnud, võin ma selle nii kõrgele kohale panna küll.

1. Taylor Swift – Look What You Made Me Do

Taylor, sa oled mu parimate topi pääsenud juba kolmel aastal. Mis juhtus? Selle laulu olematu biit ja kohutav refrään on pääsematud. Võrdlemisi hea pre-chorus ja okei salm ei päästa seda. Sellest refräänist ei ole lihtsalt pääsu. Kui ühte salmi Zayni loos mitte arvestada, siis viimane singel enne seda oli “Out Of The Woods”, mis mäletatavasti oli mul eelmise aasta parimate top10’s. LWYMMD on üks suuremaid langusi kvaliteedis, mis ma näinud olen. Taylori karjääri seni suurim viga saab minu poolt pärjatud aasta halvima loo tiitliga.

No comments:

Post a Comment