Saturday, December 30, 2017

2017 Parimate Lugude Top 10

Kui halbu laule oli nii raske leida, siis see peaks ju tähendama, et häid laule oli seda rohkem? Noh, valikut on palju, aga seda seetõttu, et pole neid "ülihäid" lugusid, mis tabeli kohe kinni paneks. On palju "suht häid" laule, mida raske reastada. Top 3 oli varakult teada, järgmised 4 tulid ka võrdlemisi lihtsalt, kuid sealt edasi läks asi väga keeruliseks, sest viimase 3 koha peale võistles umbes kümmekond laulu.

Seega siin on nimekiri lugudest, mis oleks mõnel teisel päeval võinud tabelisse jõuda:
Bebe Rexha feat Lil Wayne – The Way I Are
Liis Lemsalu – Keep Running
Ott Lepland – Siin Me Kokku Saime
Rita Ora – Anywhere
Post Malone ft 21 Savage – Rockstar
Kesha – Praying
Hailee Steinfeld – Most Girls


Viimase honorable mentioni ma toon eraldi välja, sest ma pole sellest loost siin veel rääkinud ja ma tunnen, et ta väärib seda.
HM. Big Shaq – Man’s Not Hot

Kui meem läheb lappesse. Aga isegi see naljaga tehtud räpplugu on parem kui 95% tänapäeva USA jamast. Ta pole päris lugu, kuid ta on üks ütlemata lõbus pala.

10. David Guetta feat Justin Bieber – 2U

Näe, Justin võib mõne loo hea pool ka olla. Kuigi EDM on ammu surnud, on vanad tegijad suutnud ikkagi pildile jääda. Vihje: Guetta pole siin nimekirjas ainus.

9. Louis Tomlinson feat Bebe Rexha – I Got You

Bebe teist aastat järjest parimate hulgas ning paremal päeval oleks võinud ka mitme lauluga saada. Selle loo biit ja produktsioon on põhiline, mis ajudesse sööbib ning mis ta siia tabelisse tõi.

8. Julia Michaels – Issues

Lihtsuses peitub võlu on ilmselt selle laulu märksõnaks. Võrdlemisi minimaalse produktsiooniga lugu seni tundmatult artistilt, ning see töötas, vähemalt minu jaoks.

7. Ed Sheeran – Perfect

Ma ei olnud üldse selle loo eriline fänn kui see raadiotesse tuli. Ta oli tavaline lugu, ei midagi erilist. Kuid pärast video nägemist muutus minu suhtumine täielikult ning sellest ajast saadik on see minu jaoks üks paremaid lugusid sel aastal.

6. Clean Bandit feat Zara Larsson – Symphony

Produktsioonilt ja emotsioonilt väga ilus laul. Mul polegi paremat sõna selle laulu iseloomustamiseks. Ilus.

5. Avicii feat Rita Ora – Lonely Together

Avicii pole ammu pildis olnud, kuid see on tema mitme aasta parim produktsioon. Samuti on Rita siin peal väga hea.

4. Ed Sheeran – Castle On The Hill

Tere jälle Ed. Poleks kunagi uskunud et ma näen sind 2 aastalõputabeli jooksul 3 korda. Aga siin sa jälle oled. Näitamas, et Shape Of You oli eksitus, mis võttis globaalse mõõtme.

3. The Chainsmokers & Coldplay – Something Just Like This

Üks neist aasta alguse hittidest (mida muidugi lasti suveni). Aga üllatavalt hea kooslus. Coldplay on siin väga kuulatav ning Chainsmokersi drop, olles ülilihtne, sobib siia ideaalselt. Paar rida sõnades on veidi kohmakat, kuid üldine sõnum on positiivne.

2. Camilla Cabello feat Young Thug – Havana


Aasta üllatuslugu minu jaoks. Esimestel kordadel ei tundunud see midagi erilist, kuid mida aeg edasi seda paremaks ja paremaks see läks. Young Thugi osa on täielik seosetu jama, aga kõik ülejäänu on väga mõnus. Camilla soolokarjäär on üllatavalt tugeva alguse saanud. Lase samamoodi edasi.

1. Dua Lipa – New Rules

Seda listi oli suht keeruline kokku panna, kuid iga kord kui ma esikohale mõtlesin, kerkis esile vaid üks variant. Mul on Dua Lipa üle siiralt hea meel. Ta on üks paremaid uusi tulijaid tänapäeva popmuusikas ning ma loodan, et ta läheb siit edasi vaid suurematele hittidele. New Rules, aasta 2017 parim hittlugu.

No comments:

Post a Comment