Thursday, December 21, 2017

Alternatiivne top ehk minu lemmikud 2017

Enne kui alustame aastalõpu parimate asjade ehk kokkuvõtvate edetabelitega, üks… kokkuvõttev ede… No tegelikult see pole edetabel, siin on lihtsalt mõned lood mõõduvast aastast, mida ma tahan jagada. Lood, mis mulle kõik väga meeldisid ja mis kandideeriks aasta parima topi, kuid millel polnud mainstream edu (ja seega sinna ei kvalifitseeru).

Mida - Believe

Eelmise aasta lõpus ja selle alguses oli justkui iga teine laul raadios mingi vana hiti uusversioon. See oli neist kõige õnnestunum.

HAIM - Want You Back

See mõnus suvine biit oli üks minu selle aasta sooja perioodi lemmikuid. Tegu on ülesehituselt lihtsa looga ning ka väga lihtsa videoga, kuid mõlemad on väga nauditavad koos kui ka eraldi.

Carly Rae Jepsen - Cut To The Feeling

See on nii underrated gem. Vaatamiste arv näitab, et mitte keegi sisuliselt ei tea et see laul eksisteerib. Kahju.

Beast In Black - Born Again

Ma ei tea kas ma olen ise alateadlikult otsinud rohkem metalit sel aastal või on see justkui taas tõusuteel, kuid ma olen otsa komistanud mitmele väga heale bändile ja loole. See metal on võrdlemisi pehme kõlaga, refrääni meloodilisuse pärast kutsuks seda hellitavalt pop-metaliks. Kuid mulle väga meeldib. Minu aasta lõpu lemmiklaul.

Epica - Beyond The Matrix

Teine väga hea metali esindaja on Epica, keda ma ei ole kunagi eriti kuulanud, kuid youtube viis mind kuidagi selle looni ning mul on hea meel et nii läks. Koorilik refrään teeb sellest väga omanäolise loo ning vaatamata oma 6,5 minutilesele jooksuajale, ei jõua selle ajal igav hakata.

Tritonal - Hey Mamama

Save the best for last. Kui ma peaks 2017 aasta ühe lauluga kokku võtma, siis oleks see see. For me, it's probably the best of the year.
*Tehniliselt võib seda ka vana loo uusversiooniks pidada.

No comments:

Post a Comment