Monday, May 13, 2013

Don't grow up, Avril

Nädala suurimad hitid

Paar nädalat tagasi sai räägitud Avrili uusimast singlist „Here’s To Never Growing Up“. Siis sai öeldud, et see on lihtsalt üks hea lugu. Nüüd, kus on ilmunud ka video, muudan ma oma avaldust. See ei ole mitte lihtsalt hea, vaid väga hea. Avril on oma pika karjääriga jõudnud tagasi algusesse ning see video iseloomustab seda täielikult. Lauldes sellest, kuidas ta ei taha suureks kasvada, riietab ta ennast nii nagu oma esimeses suures hitis „Complicated“(alates 2:04), mis ilmus juba aastal 2002. Lisaks sellele näeb ta siin videos lihtsalt super välja. Julgen väita, et ta pole 10 aasta jooksul üheski videos nii hea välja näinud kui siin. Võimalik, et see on maitse asi, kuid minule väga maitseb. Suures plaanis on video üles võetud ühes koolimajas, kus toimub mingi noortepidu ning mõllatakse täie raha eest. Ilmselgelt Avril ei taha vanaks jääda ning ma loodan, et ta ei tee seda niipea.
Avril Lavigne - Here's To Never Growing Up

Teine mõõdunud nädala suur video on Selena Gomezi värske „Come & Get It“. See lugu on ajapikku mulle rohkem vastuvõetavamaks muutunud ning video vaid parandab seda. Kuigi siin videos ei toimu midagi, siis on ta hästi tehtud ning sobib looga kokku. On näha, et vastupidiselt Avrilile üritab Selena väga täiskasvanulik välja paista ning võib öelda, et see ka õnnestub tal. Kuna ma olen sellest loost juba varasemalt rääkinud, siis lõpetan siinkohal mõttega, et see on siiski suht OK lugu suht OK videoga.
Selena Gomez - Come & Get It

The Wanted lasi sel nädalal välja video väga omapärase nimega loole „Walks Like Rihanna“. Ma küll ei tea, kuidas Rihanna kõnnib, kuid ilmselt on see midagi imelist, sest muidu poleksid The Wantedi poisid sellest tervet laulu kirjutanud. Muidugi ei saa seda lugu täie tõsidusega võtta, sest on näha, et see on naljaga pooleks tehtud. Videos parodeeritakse vanade boy-bandide kuulsaid videosi (N’Sync, Backstreet Boys) ning lõpus teevad ka natuke Gangnami stiili. Lihtne ja lõbus lugu lihtsa ja lõbusa videoga.
The Wanted - Walks Like Rihanna

Nädala spordivideo

Nädala algul kogus populaarsust Ecuadori liigas löödud värav, mida mitmed internetiväljaanded võrdlesid arvutimängus löödud väravaga, kuid nii palju kui mina olen FIFA-t mänginud, siis selliseid väravaid seal küll lüüa ei anna. Eks vaadake ise.

No comments:

Post a Comment