Monday, May 6, 2013

Parem Eesti Laul?

Jason Derulo’lt ilmus üle pika aja uus singel – „The Other Side“ sel nimeks. Esimene muutus selgub juba avasekunditel(lisaks habemele), kui ta ei maini ei ennast ega ka endist produtsenti JR’i. Laul läheb edasi aga veel paremaks. Juba avanootidest alates on tunda kaasakiskuvat taustabiiti, mis refrääni lähenedes vaikselt täieneb. Refrääniks muutub see täielikult tantsulikuks ning meloodia veelgi catchymaks. Olen positiivselt üllatunud Jasoni uues loos, sest mitmed tema varasemad lood on jäänud kuidagi üheülbaliseks, kuid see värske muusika mulle täitsa meeldib. Video on ka täitsa OK. Vahepeal on ilmselgelt tantsutrennis käidud ning nii vähe kui naispeaosalist näidatakse, tundub ta väga kuum tükk olevat.

Jason Derulo - The Other Side

Kuna ma ei juhtunud Eesti Laulu finaali nägema, siis jäi mul ka nägemata Ott Leplandi, Tanel Padari ja Jalmar Vabarna ühisloo esitus. Nüüd, kus ta on vaikselt raadiotesse jõudmas, tuleb ta mulle suure üllatusena. Alustades koosseisust, siis ma ei tea, mida Jalmar seal loos üldse teeb, sest laulmises tema panust ei kuule. Loo instrumentaalne pool on väga hea – omapärane meloodia ning hea trummibiit. Ott ja Tanel laulavad ka muidugi väga hästi. Tekib küsimus, et miks nad selle looga Eurovisioonile ei pürginud, sest see on parem kui Birgiti ballaad. Loo sõnu kuulates on mul väga raske aru saada, millest kuradist nad räägivad, kuid see ei häiri mind. I like this song.



On möödunud vaid loetud nädalad päevast, mil ilmus 30 Seconds To Marsi värskeim video „Up In The Air“. Nüüdseks on nad avaldanud juba uue loo lüürikavideo. Kui eelmises loos oli tunda vana hea 30STM-i hõngu, siis „Conquistador“-is kuulen ma rohkem Muse-i kui kedagi teist. Midagi ei ole nende uues muusikas päris paigas minu jaoks. Ma ei ütle, et see on halb, kuid ta ei ole nii hea kui vanasti. Ma väga tahaks, et nende uus kraam mulle täiega meeldiks, sest ma olen 30STM-i vanemate lugude suur austaja, kuid kahjuks see nii ei ole. Nad on muutunud liiga tavaliseks. Varem oli neil omapära. Kui raadiost tuli 30STM, ei saanud selles kahelda. Nüüd aga võib nad kergelt mõne teise kergeroki bändiga segamini ajada. Siiski, nende uus album tuleb 17. mail ning ma loodan, et leian sealt ka jälgi vanast heast Marsist.

30 Seconds To Mars - Conquistador

No comments:

Post a Comment