Tuesday, July 16, 2013

Muusikarohke juuli jätkub

Uus muusika

Britney uuele loole ilmus ka video ning see on täielik reklaam Smurfide teisele filmile. Britney ülesanne oli lihtsalt 4 minutit rohelise ekraani ees tantsida ja arvuti tegi ülejäänu. Lugu on jätkuvalt selline ninnunännu, kuid natuke talutavamaks on muutunud. Sõnad ei lähe üldse smurfide teemaga kokku, samas võib-olla see filmi kuidagi sobib.


Inna uus lugu sämpeldab vanat La Bouche lugu „Be My Lover“, mis on juhuslikult ka Inna loo nimi. Laisk? Igatahes lugu ise on kehv. Mul on imelik seda öelda, olles suht suur Inna muusika austaja, kuid tema uuem looming ei lähe mulle eriti peale ning siin loos ei ole peale sämpli midagi head. Ka drop on siin loos liiga jõuline, mis ei sobi „vana hea“ Inna stiiliga kokku. Videos käib pidu nagu ikka.


Sammy Adams on Mike Posneri muusikamaastikule tagasi toonud oma uues loos „L.A. Story“. Hea suvise meloodia ja videoga lugu. Rohkem pole vaja öeldagi.


Karmini uusimale loole on ka video tehtud. Hea näha, et inimestel on olnud lõbus seda teha ning nad on hingega asja juures. Ma nägin üht nende intervjuud, kus nad seletasid seda lugu lahti. Enamus muusikast siin loos on inimhääle tehtud ning nende eesmärk oli luua võimalikult omanäoline lugu, et neid ei saaks kellegi teisega segamini ajada. Mis iseenesest on ju väga õige. Tulekski mainstreamist eristuda. Üldpildis on see lugu täitsa hea.


Calvin Harrise uus lugu ei ole hea. Olen harjunud energilisemaid lugusid tema repertuaarist kuulama, kuid see jätab mind külmaks. Videos on ma ei tea mida üritatud teha. Algab see paljaste rindadega, mida on viimasel ajal väga palju muusikamaailmas nähtud, don’t know why, kuid seejärel ei vii kuhugi edasi.


Justin sattus nüüd natuke liiga hoogu, avalikustades juba järgmise singli oma youtube lehel. Kuigi see ei ole ametlikult veel singel, on ta juba kohalikes raadiojaamades. Jama on see, et ta blokib „Tunnel Visioni“ võimalikku edu. „Take Back The Night“ on väga retro tundega lugu. Ma paneks selle „Suit & Tie“-ga ühte patta. Ei meeldi mulle kumbki lugu.


Omapärase häälega kunagisel Nickelodeoni lapstähel Victoria Justice’l on ilmunud VEVO kasutajana esimene video. Standard poplugu standard videoga. Laulja on see-eest päris ilus.

No comments:

Post a Comment