Monday, July 8, 2013

Muusikat igale maitsele

Uut muusikat

Pool aastat on möödunud. See tähendab aga seda, et DJ Earworm on välja tulnud suvise mash-up looga, pannes kokku esimese poolaasta suurimad hitid. Isiklikult arvan, et tal on paremaid remixe, kuid see on ka täitsa OK. Esimesed poolteist minutit, kui taustbiidiks on "Get Lucky", on jama. Icona Popi loost alates on palju parem.


Nädala suurimaks sündmuseks on minu jaoks Justin Timberlake 3. singli ilmumine. „Tunnel Vision“ on lugu, kus on tunda vana head Timbalandi biiti, millest on puudust tuntud. See hakkas mulle juba esimesel kuulamisel väga meeldima. Oma osa sellest võis anda fakt, et see on ligi 7 minutit pikk, mis tavalise loo puhul võrduks kahe kuulamisega. Video on tehtud „Blurred Lines“-iga liigagi sarnane, kuna paljaid naisi liigub palju ringi. Justini videos on nad võib-olla rohkem kunstiliselt kujutatud, kuid suurt mõtet ma neil siiski ei näe. Despite that, siis vaadata võib ikka. Ma loodan, et seda lugu ootab helge tulevik, sest JT kolmest singlist on see minu arvates kõige parem.
* Videol on vanusepiirang, seega ilma Youtube kasutajata te ei pruugi seda näha.

Justin Timberlake - Tunnel Vision

Grete Paialt ilmus lõpuks teine singel, „San Sebastiano“ sel nimeks. Lugu on aeglasem kui ta esimene hitt, kuid mõnusa meloodiaga. Eriti meeldib mulle nii salmis kui refräänis olev kahetaktiline vahebiit. Terve lugu seisab minu arvates selle peal üleval. Lisaks on seal ka popmuusika 101 – ououou hüüded, kuid need mulle nii väga ei meeldi. Overall päris hea lugu ning raadiotes hakkab see kindlasti ilma tegema.


Taylor Swift on välja tulnud järgmise looga. Kui tema koostööd Ed Sheeraniga mitte arvestada, siis 22-st on päris palju möödunud ning aeg oli õige. Having said that, ei sümpatiseeri see lugu mulle eriti. Ei ole meeldejäävat meloodiat ega jõudu. Väga tavaline taylorlik kantripoplugu. Video on montaaž live-esinemistest, seega ka sellega pole vaeva nähtud.

Taylor Swift - Red

Ciara on ühendanud jõud Nicki Minajiga ning tulemuseks on lugu „I’m Out“. Ciara kohta on tegu võrdlemisi jõudsate biitidega ning tema jaoks viimase aja stiilist eemaldumine. Refräänis suudab ta nullmeloodiaga biidi taustal isegi meloodiat laulda, mille eest talle kummardus. Salmid on natuke kohmakad, kuid bridge ja refrään on täitsa head. Nicki isegi üllatab siin loos. Tema räpp on täiesti talutav ning 10-sekundilise perioodi jooksul lausa väga hea. Video on ka täitsa OK. Ciara näeb pea iga soengu ja riietusega hea välja ning ka Nicki ei ole siin jubedaks meigitud.

Ciara feat Nicki Minaj - I'm Out

Pink on väljas uue loo ja videoga. „True Love“ räägib tänapäeval tavalisest hate-love suhtest. Lugu on positiivse tooniga tavaline poplugu ning ka video ei üllata millegagi. Loosse on kaasatud ka 20-ks sekundiks Lily Allen, kuid sellest ma aru ei saa, miks ta siin on. Need 4 rida oleks ka Pink sama hästi võinud ära laulda. Aga ju siis oli vaja teha kahepoolset reklaami. Vaatan kohe, kas Lily Allen plaanib muusikasse comebacki teha. Jep, tundub, et plaanibki. Lihtne reklaam, kuid töötab.

Pink feat Lily Allen - True Love

No comments:

Post a Comment