Sunday, December 1, 2013

Kuulsad juutuuberid - Simon's Cat

Kuna jõuluaeg on jagamise ja rõõmustamise aeg, siis mõtlesin, et järgmisel neljal advendil tutvustan ma teile 4 erinevat juutuuberit. See osa oli mul ka blogi algusaegadel, kuid suvega jäi see unarusse. Nüüd ma siis taaselustan selle ning enne tänase juutuuberi juurde minekut toon ma välja nimekirja neist, keda ma olen kord juba tutvustanud, et ka minu uued lugejad saaksid mõne huvitava tellimuse ehk YouTube lehele.

Lindsey Stirling
Muusik ja viiuldaja. Teeb nii originaalseid lugusid, kui kavereid. Sai mainstream kuulsaks looga Dubstep Violin.

Jack Douglass
Teeb sketse ja harvem ka muusikat. Tema kuulsaimad videod on Dubstep Solves Everything seeria ning Your Grammar Sucks videod.

Wong Fu Productions
3 sõpra teevad lühifilme ja sarju. Kord tõsistel, kord naljakatel teemadel.

Tiffany Alvord
Muusik. Noor California tütarlaps, kes on aastatega omajagu kuulsust kogunud. Teeb originaalmuusikat ja kavereid.

Nostalgia Critic
Pole otseselt juutuuber, kuigi tema videod tulevad lõpuks ka YouTube üles. Tegu on filmikriitikuga, kes suudab kõik oma review’d üle võlli keerata ja väga naljakaks teha. Tema üks kuulsamaid on The Room. Film nii halb, et sa tahad seda näha.

Epic Rap Battles of History
Tegu on 2 sõbra projektiga, kus võetakse (enamasti) 2 ajaloolist figuuri ning pannakse nad võidu räppima. See on parem ja naljakam, kui mu eelmine lause paistab.

NONSTOP aka Marquese Scott
Tegu on ühe parima dubstep tantsijaga, keda ma tean.

Bart Baker
Just hiljuti läbi käinud. Teeb kuulsatest hittidest paroodiaid.

Lähme nüüd siis tänase juutuuberi juurde. Mul on siin terve nimekiri juutuubereid, keda ma lähikuudel plaanin teile tutvustada ning alustame siis ühe väga südamliku tegelasega. Simon’s Cat on kanal, mis algas sellest kui üks animaator tegi lühikse klipi kodukassi sekeldustest. Sealt edasi on asi läinud suuremaks ja suuremaks ning nüüd, töötades juba oma tiimiga, teeb Simon kasside seiklustest animatsioone edasi. Need on üldiselt 1-2 minutit pikad ilma dialoogita videod, mis teevad alati tuju heaks ning toovad naeru suule. Siin üks näide.

No comments:

Post a Comment