Friday, January 3, 2014

2013 Halvimate Lugude Top10

Mul on hea meel, et mul on esimest korda võimalik teha aasta top kümned. Having said that, halvimate lugude topi oli päris raske teha, sest möödunud aastal ei olnud palju lugusid, mida ma reaalselt vihanud oleks. Suurim probleem eelmisel aastal oli pigem see, et paljud lood olid surmigavad ning see, et neid nii palju raadiost lasti.
Enne kui alustame teeme ühe asja selgeks: mind ei huvita see, millal see lugu täpselt välja tuli. Kui ta oli kuulus aastal 2013, siis ta sobib siia listi.
Seega, ilma pikemalt keerutamata, alustame aasta 2013 halvimate lugude loendamist

10. David Guetta – Play Hard feat. Akon, Ne-yo


Kui see lugu tuli, oli ta suht kehv ning ajapikku muutus vaid tüütumaks. Guetta on viimastel aegadel oma kvaliteedis kõvasti järgi andnud ning “Play Hard” on hea näide sellest. Hea biidi sämpeldamine ei garanteeri head lugu.

9. Mike WiLL Made-It – 23 feat Miley Cyrus, Wiz Khalifa, Juicy J


Miley Cyrus oli möödunud aastal väga palju pildis, kuid Euroopas kõige vähem vist looga “23”. Loo autor Mike WiLL Made-It, kes on ka “We Can’t Stop” taga, ise siin loos ei räpi. Küll aga teeb seda Miley, koos Wiz Khalifa ja Juicy J-ga. Ükski neist kolmest ei paista erilise oskusega silma. Wiz Khalifa on alati olnud halb räppar ning seda imagot ei paranda ta siingi. Eriti häiriv on tema lame naer, mida ta alati endaga kaasas kannaga nagu mingit trademarki. Tavaliselt kuuleb seda korra loos, aga siin pean ma seda jubedust 3 korda taluma. Iga kord kui ma seda kuulen tekib mul tahtmine talle kannaga näkku lüüa. Vabandust värvilise kommentaari eest, aga just nii palju on see naer mulle närvidele hakanud käima. Juicy J ja Miley räpp mind nii ei häiri. Miks see lugu siis madalamal ei ole? Sest Miley refräänieelne lõik (2:00-2:14) on nii mõnusa meloodiaga, et ma kuulaks seda lugu puhtalt selle lõigu pärast. Pluss Miley näeb siin videos üllatavalt kuum välja, kuigi tema uus look mulle üldse ei meeldi. Ma hakkan juba kahtlema, et see lugu siin olema peaks, aga kurat Wiz, sina ja su haige naer sunnib mind selle siia panema.

8. Drake – Started From The Bottom


See lugu on jube korduv ning igava biidiga. Lisaks on tema sisu kaheldava väärtusega, sest Drake pole kunagi põhjas olnud, et sealt alustada. Erinevalt enamikest räpparitest, kes tulevad getodest ning on üle elanud raske lapsepõlve, ei olnud Drakel Kanadas selliseid muresid. Ta oli juba teismelisena telestaar, seega kui raske ta elu ikka olla sai. Aga see on puhas back-story. Lugu ise on ikkagi tuim.

7. Justin Timberlake – Suit & Tie feat Jay-Z


Justin on mulle alati meeldinud, kuid see lugu on kindlalt tema halvim. Selles loos puudub igasugune elu. Ta ei tõmba kaasa, ta ei tekita positiivset emotsiooni, ta paneb vaid kanalit vahetama. Üks mõõdunud aasta igavamaid lugusid.

6. Passenger – Let Her Go


Oi kuidas see lugu naistele meeldis. Ja oi kuidas seda raadios lasti. Ja oi kuidas ma iga kord peale esimest akordi kanalit vahetasin. Hands down the most boring and dull song of the year. Mulle kohe üldse ei meeldi see lugu. Laul ise on üliimal ning laulja hääl on häiriv. Seda kuulates on raske mitte magama jääda. Loodan, et ei pea seda kunagi enam otsast lõpuni kuulama.

5. Paris Hilton – Good Time feat Lil Wayne


Juba esitajatele peale vaadates ei ole raske aru saada, miks see lugu siin on. Ühelt poolt naine, kes ei oska laulda ja teisalt mees, kelle räpid jätavad enamikel aegadel soovida. Mida mul veel on vaja selle loo kohta öelda. Lüürikal sisu pole, Hiltoni hääl on nii nõrk, et isegi autotune ei päästa seda, Lil Wayne osa on täiesti sisutu. Kohutav lugu.

4. See koht on mõtteline. Siia ma koondan aasta 3 halvimat räpplugu, mis on kuulsaks saanud. Eestis küll õnneks mitte eriti, kuid Ameerikas vägagi. Kõik need 3 lugu on reaalselt halvemad kui mu top 3, aga ma tahtsin hinnata rohkem siiski lugusid, mis meie riigis ilma tegid. Seega, need 3 lugu on:

Sest suht ainus sõna, mis terves loos öeldakse, on Versace


Sest 2 Chainz ei ole erinev, ta on sama kohutav kui ülejäänud.


Sest… oh neid on raske juba kommenteerida.

3. will.i.am – Scream & Shout feat Britney Spears


See lugu sai tuntuks juba 2012 lõpus, kuid tema kuulsus püsis ka paar kuud sellesse aastasse. Miks küll? Selle loo biit on peadtuimendavalt halb. Sõnad on absoluutne jama nagu will.i.ami puhul ikka. Britney osa on samuti täielik jama. Selles loos ei ole midagi head… kui siis võib-olla “Now now rocking with” koht.

2. Flo Rida – Can’t Believe It feat Pitbull


Teine lugu pärast Passengeri, mis pani mind alati koheselt raadiot vahetama. See on nii Flo Rida kui Pitbulli halvim lugu. Täiesti sisutühi jama koos jubeda muusikaga. Valgel naisel on perset, no olgu siis. Sa ei pea sellest kohe loo tegema. Ei saa mainimata jätta täiesti jubedat videot.

1. Rihanna – Pour It Up


See lugu… Lihtsalt… Ta on lihtsalt selline saast, et seda on raske kommenteerida. Sõnad on täielik jama, muusika on lame. Ma üritan mitte videoid kaasata, aga kurat see on kohutav video. Vaid “Wrecking Ball” on sama madalal tasemel. Rihanna ebastabiilsus on lihtsalt hämmastav. Ühel hetkel annab sellise täieliku prügi välja nagu see, ja siis tuleb näiteks “What Now”, mis on üks aasta parimaid lugusid. Rihanna, palun vali üks suund, mille sa võtad ja jää sellele kindlaks.
P.S. võta paremate lugude suund.

Sellega sai läbi minu aasta 2013 halvimate lugude Top10. Kuigivõrd tegu on puhtalt isikliku arvamusega, siis mis oli Teie arvates eelmise aasta halvim lugu? Andke kommentaarides teada.

2 comments:

  1. Enamuse osas olen sinuga täitsa nõus, aga vot Passenger - Let Her go on küll üks aasta parimaid laule.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda võis arvata :D
      Sel lool oli naiste hulgas suur populaarsus, aga mulle ta (kahjuks) üldse ei meeldinud.

      Delete