Tuesday, January 14, 2014

Coming To Forget The Cannonball

Shakira ja Rihanna on üksteist leidnud… ja loo valmis teinud. Võiks arvata, et tegu on tavalise mainstream dance-pop looga, kuid nii ei ole. Muusika on hoopis mitmekülgsem. Shakira pole mulle ammu meeldinud ning Rihanna suutmatus teha stabiilset muusikat on vana teadmine, kuid antud lugu on mõlema poolt vaadatuna pigem positiivne. Ta ei ole küll mitte midagi silmatorkavat ega erilist, kuid vähemalt ta pole samasugune nagu iga teine lugu praegu raadios.


Foster The People on hakkama saanud ühe huvitava muusikavideoga. Ma jälgisin videot sellise huviga, et lugu seal taustal kadus ära (heas mõttes). Lugu ise on selline mõnus taustakas nagu mul õnnestus juba tõestada, kuid video on antud hetkel palju intrigeerivam. See on kokku pandud paari päeva tegevustest, kus inimesed värvivad ühe suure maja seina ära ning teevad sinna peale ühe kunstiteose. Kõik see on jäädvustatud paljude go-pro kaameratega, mis on pandud nii tegelaste kiivrite, kui erinevate masinate külge. Lõpptulemus selle kõige juures on päris omapärane.


Eesti bänd Sinine on USAs filminud video oma värskeimale loole „All The Same“. Video on hästi tehtud, lugu on.. maitses kinni. Olen paremaid nende esituses kuulnud.


Ma küll ei tea, kes Lea Michele on, kuid tema hääl on päris omapärane ja muljetavaldav. Seega siin on tema lugu „Cannonball“.

No comments:

Post a Comment