Friday, May 9, 2014

Eurovisiooni finaal 2014 - eelvaade

Tähelepanekuid 2. poolfinaalist
Iisraeli väljajäämine oli sama suur üllatus kui Valgevene edasipääs. Norra võib oma looga kaugele jõuda. Austria esitus oli väga hea.
Vaatame siis üle ka veel need 6 lugu, mis otse finaali said

Prantsusmaa
Sel on omajagu sarnasust Stromae looga “Papaoutai”, kuid jääb talle alla. Üldiselt sellised naljalood peale ei lähe, seega ennustan kohta kolmandas kümnes.
Moustache

Saksamaa
Ei midagi erilist. Ilmselt jääb ka viimase 10 hulka.
Is It Right

Itaalia
Itaallaste oma Lady Gaga. Hea lavashow korral võib see top10s lõpetada, kuid pigem selline keskmik, 10-15 koht.


Hispaania
Ilus võimas ballaad, lõpetab ilmselt kohakese kõrgemal kui Itaalia.


Suurbritannia
Üllataval kombel on see eurovisioonifoorumis fännide number 1 lugu. Ma ei ole selle loo võlu siiani leidnud.


Taani
Algselt see lugu mind ei huvitanud, kuid ma näen sellel suurt potentsiaali läbi lüüa. Tegu on Taani oma Bruno Marsiga. Refrään on väga lihtne ja meeldejääv.


Mida siis kõigest sellest arvata?
Ennustusportaalides on Rootsi esimene, kuid väga napilt Hollandi?! ja Austria ees. Endine liider Armeenia on langenud neljandale kohale. Edasi Inglismaa, Ungari, Ukraina, Taani, Kreeka, Norra. Rootsil on kõige “ilmselgem” võidulugu, kuid ma miskipärast kahtlen selles. Hollandi võit oleks katastroof ning ma ei usu seda hetkekski. Austria lugu on iseenesest võimas, kuid kas inimesed on tõesti transvestiidist nii sillas? Armeenia oleks ohutu valik, eriti pärast paari aastast Aserbaidzaani. Miskipärast on mul tunne, et see läheb Rootsi-Austria võistluseks. Ma ei tea miks, aga ma arvan, et need lood on kohtadel 1-2. Üle pika aja on selline võistlus, kus favoriit puudub ning see teeb asja kindlasti põnevaks.

No comments:

Post a Comment