Wednesday, October 22, 2014

Let's talk about songs 3

Vaatasin, et pole ammu seda segmenti teinud. Samas, sellel on ka põhjus. Hetkel ei ole raadios väga lugusid, mis mulle üldse ei meeldi. Meeldivamaid lugusid on, aga puhtalt selle kohta ei taha ka postitust teha. Seega ma teen midagi uut. Ma võtan ette Billboardi Hot 100 kümme kuumimat lugu ning kirjutan, mis ma neist arvan. Paljud lood on siit ka läbi käinud, kuid tihtipeale ma ei ütle, mis ma neist arvan või siis ütlen selle vaid 1 kuulamise pealt. Igatahes siin on minu isiklik arvamus kümnest vähemasti Ameerikas populaarsest loost.

1. Meghan Trainor – All About That Bass
Sellest loost ma tegin terve postituse. Pigem muutub see ajaga vaid tüütavamaks. Video hakkab küll päris tüütavaks muutama.
2. Taylor Swift – Shake It Off
Selle looga ma olen täitsa kahevahel. Ühest küljest on ta lüürika paras pask ning see imelik poolräpp teise refrääni järel väga lame, kuid refrään ise on väga hea meloodiaga. Seega… pigem on see lugu “hea” kui halb.
3. Iggy Azalea ja Rita Ora – Black Widow
Mulle meeldib Iggy ning mulle meeldib Rita. Veel rohkem meeldib mulle, kui nad koos ühes loos on. Mulle väga meeldib see lugu, eriti biit. Heade kõlaritega on seda väga mõnus kuulata. Video on juustune, kuid kuum ning kõik teavad, et sulatatud juust maitseb hästi.
4. Tove Lo – Habits (Stay High)
Mulle meeldib selle remix rohkem, originaal on okay at best. Video teostus on hea ja huvitav, kuid see peategelane mulle väga ei istu.
5. Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj – Bang Bang
Ma võin vist väita, et see on hetkel raadiost tulevatest lugudest mu lemmik. Mulle meeldib selle loo energilisus ja kaasakiskuv meloodia. Mulle meeldib selle video. Mulle meeldib isegi Nicki Minaj siin.
6. Jeremiah ja YG – Don’t Tell Em
Esimest korda kuulen sellist lugu. Wow, “Rhythm Is a Dancer” sample on refrääniks võetud. See töötab päris hästi siin, sest noh, tegu on hea meloodiaga. Väljaspool seda on lugu täielik saast.
7. Maroon 5 – Animals
Täitsa kuulatav lugu. Ei ühtki halba sõna.
8. Nicki Minaj - Anaconda
See lugu on ka veel aktuaalne? Õnneks Eestis ma seda eriti ei kuule. Sest noh, umbes 2,5 kuu pärast ilmuvas 2014 halvimate lugude topis on sel kindel top3 garanteeritud.
9. Sam Smith – Stay With Me
Kõik Sam Smithi lood on ühesugused vinguvad ballaadid. Saan aru, et tal on palju fänne, aga see pole üldse minu maitse.
10. Bobby Shmurda – Hot Boy
Tegelikult on see loo nimi “Hot Nigga”. Samuti kuulen esimest korda. Juba pealkirja nähes on mul eelarvamus sellest loost. See lugu on nii halb, et kui ma selle kohta ausa paralleeli tooks, kaotaks ma viimsegi väärikuse, mis mul siin on.

No comments:

Post a Comment