Friday, December 23, 2016

Alternatiivne Top10

Te võite küsida, mis asi see “Alternatiivne Top10” on? Ei, tegu ei ole alternatiivrokiga. Tegu on lugudega, mis ei kvalifitseeru Aasta Top10 edetabelisse, sest nad ei ole kas a) kohalikes raadiojaamades mängitud või b) laialdaselt tuntud. Samas ma tundsin, et see aasta on piisavalt häid lugusid olnud, et sellise tabeli kokkupanemine on võimalik ja vajalik, sest häid ja vähemkuulsaid artiste tuleb ju promoda.
Järgnev edetabel ei ole kohapõhine (kuid parim on ikkagist nimekirjas viimane)

Donny Montell – I’ve Been Waiting For This Night

Eurovisioon, 2016, Leedu. Selle loo puhul on tegemist väga ilusasti kokkupandud palaga. Rahulikud salmid meenutavad oma lihtsuselt varajasi 00'daid. Refrään selle-eest tuleb aga täiskiirusel sulle peale ja endalegi ootamatult sa võid avastada end kaasa elamas.

Sergey Lazarev – You’re The Only One

Eurovisioon, 2016, Venemaa. Olgem ausad, see lugu oleks pidanud võitma. Üks parimaid laule parima lavashow’ga. Aga las poliitika jäägu poliitikaks.

Zayn – It’s You

Ma saan aru, miks see raadiotesse ei tulnud. Ta ei ole lihtsalt raadiosõbralik. Aga üks igavesti mõnus ja chill kuulamine.

Ariana Grande – Dangerous Woman

See on kõige suurem “reeglite painutamine”, mis siin tuleb. 300+ mil vaatamist ja alternatiivne? Jah, sest meie raadiojaamad seda lugu omaks ei võtnud. See oli Ariana teine singel samanimeliselt albumilt ning pärast “Focus” põrumist andis see lootust, et siit tuleb veel midagi head. Ning siit tuli, lademetes.

SASH! vs Olly James – Ecuador

Aastas, mis tähistas harilik EDMi lõppu, saime me siiski ühe väga-väga hea loo, mis juhtumisi oli, nagu sel aastal tavaks, vana loo uusversioon. “Ecuador” on üks perfektsemini töödeldud lugusid, mida ma tean. Iga element on täpselt õigel ajal õiges kohas, ei midagi liiast, ei midagi puudu.

Seeb – What Do You Love ft Jacob Banks

See lugu käis teoorias meie raadiotes, kuid vaid mingiks hetkeks NRJ’is, seega ma ei arvestaks seda nii väga. Siiski, tegu on ülimõnusa feel-good looga ning see ei ole kindlasti viimane, mida me sellelt artistilt selle aasta tabelites kuuleme.

Syn Cole - Californication (VIP Mix)


Oi, näe! Eesti artisti looming. Kuivõrd ühe välismaa loo sämpeldamine ja sellele omakorda veel väljast poolt teise remixi kihi saamine enam kodumaise tunde jätab on igaühe enda otsustada. Väga mõnus lugu sellegipoolest. Keegi peab ju seda kohaliku muusika taset hoidma.
*Jah, ma tean et see lugu vastab enamvähem mõlemale algul mainitud kriteeriumile. Neid lugusid saab võtta ka suuremal-vähemal määral kui napilt ametlikust esikümnest välja jäänud laule.

Dalshabet – Someone Like U

Selle tabeli Korea nurga avab Dalshabet oma aasta neljandal päeval ilmunud looga. Nemad tõsiselt taaselustasid minu huvi K-Popis.

Blackpink – Boombayah

Hea singel, millega avalikkuse ette tulla. Ilusad neiud, mõnus meloodia ja tümpsuv EDM stiilis refrään. Kõik komponendid et laul oleks meeldejääv.

Blackpink – Playing With Fire

Pärast Boombayahi olin ma väga ootamas nende järge. Ma ei eeldanud aga, et see nii hea tuleb. Kui ma peaks selle loo ühendama oma üldise top10'ga, siis saavutaks see kindlasti koha esiviisikus.

No comments:

Post a Comment