Thursday, August 22, 2013

EDM vol1

Kuna elektrooniline tantsumuusika (EDM) on tänapäeval väga pop teema, siis hakkan tegema selle kohta eraldi postitusi. Kui on värskeid lugusid, mida jagada, siis ma teen selleteemalise postituse neljapäeva õhtul, et teil oleks midagi head eelseisvale nädalavahetusele kaasa võtta. Nendes postitustes esinevate lugude kohta on raske pikki jutte kirjutada, seega ma kirjutan kas ühe lause või jätan üldse ilma kommentaarita. Pealegi on asi ju laulus, pole vaja minu geneerilist "see on hea lugu" kommentaari.

Tiesto värskeim lugu koos Kyler Englandiga on saanud omale täitsa kena video.


Legacy


Tsunami


Move To The Rhythm


Nädala lugu

Afrojacki värskeim hitt „Jack That Body“ hakkas mulle juba esimesest kuulamisest väga meeldima ning on sel nädalal mu playlistis #1 lugu.

No comments:

Post a Comment