Thursday, August 1, 2013

9-songer

Enrique on üle pika aja otsustanud uut muusikat välja lasta. Ma tema asemel oleks veel oodanud ja midagi paremat kokku keeranud. "Turn Up The Night" üritab olla midagi enamat kui tavaline Iglesiase lugu, kuid selle tulemuseks on üks suur awkward mess. Salmid on ebamäärased, refrään on isegi talutav, kuid see jube drop rikub kogu loo minu jaoks ära.


Avicii megahitile „Wake Me Up“ on lõpuks video tulnud ning mul on hea meel ka ükskord öelda, et mulle meeldib mõni video. Pean siinkohal kiitma Avicii tiimi, kes panid kokku huvitava video hästi valitud osalejatega. Lugu on ka loomulikult hea.


Ma ei oska seda järgmist lugu eriti kommenteerida. Kui kuuled, et Flo Rida ja Pitbull on ühel lool koos, siis on kohe karta, et see ei ole väga hea. Kahjuks ei saa selle kohta isegi halb öelda. Hullem veelgi. Nii lugu kui video on täielik jama.


Basshunter on pikalt pausilt naasnud uue looga „Crash & Burn“, kuid oleks parem olnud, kui ta polekski naasnud, sest see on väga kaugel kunagisest „heast“ Basshunterist. Tema hääl on nii ära töödeldud, et ei tunne äragi ning muusika on muutunud nii tavaliseks, et sellisele asjale küll tänapäeval enam nõudlust pole. Videos näeb palju nappides rõivastes neidusid, zuumides nende parematele kehaosadele.


Sellist tegelast teate nagu Jay Sean? Tal oli kunagi paar suht kuulsat lugu... Igatahes on ta taas suurel ekraanil oma värske looga „Mars“. Esimesest noodist saati oli mul tunne, et ma olen sattunud Usheri "Climaxi" kuulama. Võrdlemisi sarnaste lugudega on tegu ning mõlemad on sarnaselt igavad. Seani lugu on natuke parem kuniks Rick Ross tuleb ja paar rida suvalist jama vahele riimitab. Videos ei toimu ka midagi.


Chris Brown ja Nicki Minaj ühes loos. Tulemuseks on laul, mis on ülesehitatud ühe bassinoodi peale. Ei midagi erilist. Nickilt ka nõrk esitus.


Selle loo peale sattusin ma puhtalt tänu Christina Aguilera nimele ning ma ei kahetse, et seda tegin. Tuleb välja, et tänapäevases tantsumuusika juhitud popmaailmas on ruumi veel ka südantlõhestavatele ballaadidele. Alejandro Fernandez ja Christina Aguilera on valmis teinud ilusa pisarakiskuja, mis on küll hispaaniakeelne, seega ma ei saa midagi aru. Video on lihtne ja vanakooli hõnguline.


Justin Timberlake toob tagasi retrobiidid oma uusimas videos „Take Back The Night“. Lugu on mulle natuke seeditavamaks muutunud, kuid liiga palju ei suuda järjest kuulata. Video on segu live esinemisest ja Justini tantsimisest.


Jah, ma tean, et see on hilja. Ma nägin küll seda lugu kui ta paar nädalat tagasi välja tuli, kuid miskipärast jäi ta mul tol korral kuulamata. Olles seda nüüd juba mitmeid kordi raadiost kuulnud, tahan ma selle siiski esile tõsta. Ellie Goulding on selline artist, kelle lood on minu jaoks alati piiri peal olnud. Nad on nagu enamvähem head, kuid midagi jääb natuke puudu, et päris meeldiks. Seekord aga ületas ta selle piiri kindlalt ning tema värske lugu „Burn“ on väga hea. Ellie omapärast hääle ja stiili tunneb kaugelt ära ning see lugu on hea kooslus rahulikust ning hoogsast poploost. Video on hästi tehtud ning tekitab positiivse emotsiooni.

No comments:

Post a Comment