Wednesday, October 23, 2013

Gentle Chinese Timber

Inna jätkab eemaldumist oma vanast heast balkani stiilist ning keskendub rohkem tantsuhümnidele. Kusjuures antud lugu on võrdlemisi hea. Kuigi mulle refrääni dingidingidi eriti peale ei lähe, on biit hea ja video seksikas.


Robbie värskeim video kannab nime „Go Gentle“ ning nimele vääriliselt on tegu rahulik looga. On tunda vana hea Robbie hõngu selles loos. Video on omapärane: laulja sõidab jahiga läbi linna.


Pitbull ja Ke$ha on ühendanud jõud uuel singlil nimega „Timber“. Mis teeb aga selle loo eriliseks on fakt, et Pitbull ei maini kordagi fraase: „Mr Worldwide, Mr 305, Pitbull, Dalé“. Viimasel ajal poplugudes palju kasutatud kantri stiili on muusikas tunda ning see teeb loole vaid head. Kena kaasahaarav meloodia ning sobib raadiost kuulamiseks ideaalselt.


Viimasel nädalal palju kõneainet pakkunud lugu „Chinese food“ on järjekordne produkt mehelt, kes lõi kurikuulsa „Friday“ loo. Erinevalt Rebecca Blackist on Alison Gold talutava häälega, kuid lugu on juustusem kui juustuäärega juustupizza. Sama võib ka video kohta öelda. Mitte üllatuslikult on see lugu saanud pilanumbriks ning kõik Internetiavarustes „vihkavad“ seda. Kas ka mina? Ei. Kui „Friday“ oli tõesti talumatu, puhtalt tänu Rebecca häälele, siis antud lugu on lihtsalt nii corny, et seda ei saa vihata. See on lihtsalt naljakas ja seda ei tasuks tõsiselt võtta. Ma ei saa aru, kellele see lugu ette jääb. Las laps laulab hiina toidust, kui talle meeldib. Mind see ei häiri.


Nostalgianurk

Nickelback. Bänd, keda miskipärast terve Ameerika manner vihkab, kuigi nad olid minu arvates oma algusaastatel väga head. Aga mida mina ka tean. Siin on nende minu meelest parim lugu.

No comments:

Post a Comment