Tuesday, November 12, 2013

EMA ülevaade

Staarid oleks nagu jõulueelsel pausil, sest midagi suurt pole juba nädalaid välja tulnud. Ka sel nädalal suutsin vaid 2 keskpärast lugu leida.
Miley Cyrus on taas pildil, seekord küll nimekirjas teise lauljana pärast räpparit Future. Pane siia otsa veel Mr Hudson ja saadki kokku loo „Real and True“. See on järjekordne lugu produtsendilt, kelle nimi juba mitmendat algust välja öeldakse – Mike Will Made It. Tema tehtud on pool Miley uuest albumist „Bangerz“. Lugu ise polegi väga halb. Future on kindlalt selle loo nõrgim külg, meloodia esindajad saavad mõlemad hästi hakkama. Miley keha on ka videos isegi ära kaetud. Ma pole kindel millega, aga vähemalt see on kaetud.


„Daydreaming“ on ametlikult juba Paramore neljas singel nende värskeimalt albumilt ning mul on kahju, et see info mind üllatab. Vanasti ma olin Paramore tegemistega väga kursis, kuna nende lood olid head. See uus stiil on aga liiga igav minu jaoks ning juba mitmendat lugu järjest jätab nende muusika mind täiesti külmaks.


Kuna rohkem lugusid ei suutnud ma viimasest nädalast avastada, siis käin kiirelt üle pühapäeva õhtul aset leidnud MTV European Music Awards’i tulemused. Ise ma show’d ei näinud, küll aga vaatasin paar suuremat esitust pärast Youtube'st järgi. Eminem esines endale kohaselt hästi. Miley „Wrecking Ball“ oli kena esitus, kuid ta võiks omale rohkem riideid selga panna. Katy Perry näitas, et ta ei suuda jätkuvalt laivis laulda, sest tema „Unconditionally“ oli kohati lausa valus. Niipalju siis esitustest, edasi võitjate juurde.

Parim laul: Bruno Mars – „Locked Out Of Heaven“
Vaadetes seda nimekirja, siis oleks võinud võita ükskõik mis, peale selle. Kõik teised lood olid sel aastal suuremad ja edukamad kui see. Minu jaoks parim sealt valikust oli „Thrift Shop“, kuid oleks leppinud ka „Get Lucky“ või „Blurred Lines“ võiduga.

Parim video: Miley Cyrus – „Wrecking Ball“
Ma saan aru, et tegu on fännihääletusega, aga no…. palun… Tegu on ühe aasta halvima videoga, kui mitte viimase paari aasta halvimaga. Ma saan aru, et lugu on hea, aga see video… oo ei. Minu hääl oleks „Mirrors“ peale läinud.

Parim naisartist: Katy Perry
Kui üks enamvähem lugu aastas on piisav, et see auhind võita, siis miks mitte. Samal ajal, kui näiteks Taylor Swift lasi aasta esimeses pooles hiti hiti järel.

Parim meesartist: Justin Bieber
Nojah, mis siin ikka. Tegi paar enamvähem lugu. Ega peale teise Justini keegi nii palju see aasta ei teinud, et talle vastu saada.

Parim pop: One Direction
Ah, ma parem ei hakka. Las olla.

Järgmisena võitjad, kelle üle ma ei kurda:
Parim uustulnuk: Macklemore & Ryan Lewis
Parim alternatiiv: 30 Seconds To Mars
Parim elektrooniline: Avicii
Parim hip-hop: Eminem

Ja lõppu üks pärl
Kategooria "suurimad fännid": Tokio Hotel
Tuleb välja, et selline asi eksisteerib siiani. Pole neist küll vähemalt 5 aastat midagi kuulda olnud and I’d rather leave it that way.

No comments:

Post a Comment