Tuesday, November 26, 2013

Šokeeriv uudis muusikamaailmast

Lostprophets laulja tunnistas end kohtus süüdi pedofiilias ja kahe beebi vägistamise plaanis

Ma lugesin sellest süüdistusest vist mingi kuu aega tagasi ja ma ei tahtnud uskuda seda, kuna need oli nii võikad (ning kuna mulle 1 nende lugu päris meeldib). Kahjuks olid need süüdistused nii detailsed, et väga keeruline oli midagi nii "absurdset" välja mõelda ja sellega kohtuni minna. Ning nagu nüüd välja tuleb, olid need jutud tõesed. Need süüdistused, need teod, on nii räiged ja ebanormaalsed, et ma ei suuda mõista, mida inimene sellisel hetkel mõtleb. Reaalselt nagu, 11-kuuse beebi seksuaalne väärkohtlemine. Ma olen "Serbian Movie" näinud, kuid film on film, see siin on päriselu(kuid ilmselgelt pole ta esimene ja ainus, kel üldse sellised mõtted on olnud). Sama haiged, kui need teod, on ka nende laste emad, kes vabatahtlikult lubasid sellisel asjal juhtuda. Võib ju väita, et sellised juhtumid näitavad, kuhu meie ühiskond on minemas ning millistega ma koos elame, kuid ma pole kindel, kas see vaid tänapäeva ühiskonna viga on. Vanasti võis ka räigeid asju juhtuda, kuid siis ei olnud meediat, ega video, ega internetti. Polnud infoallikaid ega -kogujaid. Keegi ei teadnud, kui miskit sellist kusagil juhtus. Tänapäeval tulevad asjad lihtsamini välja. Ja kindlasti on sellised inimesi veel. Egas muidu ei ilmuks sellised uudised nagu sel aastal on tulnud: naised kellegi keldris 10 aastat vangis, kellelgi on 30 aastat orjad kodus. Vähemalt nii arvan mina. Sellegipoolest on tegu väga räige juhtumiga. Ma ei kujuta ette, mis neist lastest saab, kui nad ühel päeval peaks suureks kasvama ja sellest teada saama või kuidas see asi üldse laheneks. Ma ei tea küll täpselt, mis seal juhtus, kuid eeldada võib halvimat.
Ian Watkinsi ja 2 ema kohta peetakse kohut järgmisel kuul. Mida ma ootan? Ma arvan ja loodan, et Ian saab vähemalt 30 ning need emad vähemalt 20 aastat. Kuigi ei ole korda saadetud ühtegi mõrva, siis arvan ma, et need kuriteod on jõhkruselt lähedased. Kas ma reageerin üle? Või võtan asja liiga leebelt? Kui sul on omal mingi seisukoht, siis anna sellest kommentaaris teada.
Siia lõppu jätaks oma lemmikloo Lostprophetsilt. Olgu laulja Ian üks peletis, ei saa teisi bändiliikmeid maha teha muusika tegemises.

No comments:

Post a Comment