Tuesday, November 5, 2013

Little (S)Hits

One Direction. Uus lugu. Ei midagi erilist.


Värske materjali defitsiit on see nädal väga tõsine, seega siin on Ariana Grande. Noor Nickelodeoni staar, kes on hakanud muusikuks. Tema hääl on täitsa OK, lugu on väga Mariah Carey-ish. Big Sean tõestab, et ta suudab ka meloodiasse räppida. Üldilme kuulatav, kuid igav.


Lady Gaga esitas seda lugu Youtube Music Awardsil. „Dope“ on kõige mitte-gagalikum lugu seni. Klaverisaatel esitatud lugu, mis paneb tema häälematerjali proovile. Ta on üritanud siia nii palju emotsiooni panna, et tema laulmine kannatab selle all. Kohati täitsa kuulatav, kuid samas jälle tüütuks muutuv lugu.


Nädala juutuuber

Uue materjali puudus jätab mulle hea võimaluse reklaamida üht Youtube kuulsaimat parodisti – Bart Baker. Ma olen teda vaid paar kuud jälginud, kuid tema paroodiad on üldiselt päris asjakohased ja naljakad. Värkseim üllitis on ka siit läbi käinud Rihanna lugu „Pour It Up“, mida ma väga mustasin. Nagu näha, ei ole ma ainuke ning Bart võtab selle paroodiaga väga hästi kokku kõik, mis on tänapäeva naispopartistide juures valesti.

No comments:

Post a Comment