Tuesday, November 26, 2013

Naisstaaride nädal

Katy Perry avaldas lõpuks oma uusimale hitile „Unconditionally“ video. Kas see video oli ka ootamist väärt? No ega seal midagi erilist pole. Pea terve video on tehtud slow-motionis ning mingit sügavat sisu on temas raske näha. Lugu ise pole ka Katy paremaid. Jään järgmisi ootama.


Demi Lovato on järgmine poplaulja, kes üritab tantsumuusika areenil midagi korda saata. „Neon Lights“ tundus juba täitsa kena lugu olevat: rahulik salm, üleskeriv refrään ja siis kui oli aeg droppida, otsusta Demi sellest üle karjuda. Ma olen seda juba varemgi maininud ning ma olen jätkuvalt seisukohal, et ta kisab oma lugudes liiga palju. Mul ei ole midagi võimsate häälte vastu, kuid seda ei pea iga jumala lugu meile kõrvadesse kisama. Video on loole sobilik, seega suht hea.


Nüüd üks video, mida ma olen juba paar nädalat oodanud. Pitbulli ja Kesha ootamatu kollaboratsioon on andnud meile ühe selle sügise parima raadiohiti. „Timber“ on hea meloodiaga tantsupala, mis kasutab taas ära sel aastal miskipärast teemasse tulnud kantriviisi tantsulugudes(Avicii?). Igatahes ta teeb seda väga hästi ning Pitbulli sisutu tekst refräänide vahel ei muutu ka häirivaks. Video on kahe staari poolt eraldi tehtud ning hiljem stuudios kokku pandud. Need 2 poolt pole mitte kuidagi omavahel seotud, kuid ma ei loe seda siinkohal halvaks. Video läheb kokku loo meeleoluga ning see on good enough. On näha, et neil mõlemal oli lõbus seda teha ning Kesha näeb üllatavalt kuum välja.


Järgmiseks üks lugu, mis mul eelmine nädal kahe silma vahele jäi. Lily Allen tuli välja esimese soolosingliga pärast mitmeaastast pausi. „Hard Out Here“ on mõnus laul, mis paneb puid alla tänapäeva popkultuurile. Ilmselged vihjed on videos Miley twerkimisele ning „Blurred Lines“ videole. Lily ei ole mul kunagi lemmikute hulka kuulunud, kuid antud lugu on positiivselt üllatav.


Will.i.am on kusagilt pimedusest välja tulnud ning kiireks kuulsuseks Miley oma uude loosse kaasanud. „Feelin Myself“ ei ole standartne viimase aja Willi lugu, kuid kahjuks ei ole ta ka parem. Biit on enamvähem, kuid see ei lähe kuhugi ning räpid selle taustal ei tööta minu jaoks. Ja siis tuleb äkki Wiz Khalifa välja… ja teeb isegi üllatavalt asjaliku osa. Loo lõpuks ei tundugi see enam nii halb, kuid siiski, hea on väga suur liialdus selle kohta.


Vahelduseks ka midagi kodumaist. Elina Born on valmis saanud uue looga, mil nimeks „Miss Calculation“. Nagu näha, on pala ise ingliskeelne. Minu arust täitsa OK laul. Mõnusa biidiga positiivne lugu. Sobib hästi praegusesse külma aega.


Nostalgianurk

Lugu, mida on mõnikord pärjatud „worst song ever“ tiitliga, on liiga labane, et sellist asja üldse kaaluda. „MMMBop“ on Hansoni one hit wonder, kuid tuleb välja, et nende kuulsus ei jäänud vaid eelmisesse sajandisse. Neil ilmus alles sel aastal uus album ning nad on tegelenud muusikaga siiamaani. Good for them.

No comments:

Post a Comment