Tuesday, February 25, 2014

I Want A Bad Horse

Katy Perry lugu „Dark Horse“ on raadiotes juba omajagu aega tiirelnud ning nüüd on tal ka video olemas. Unfortunately on see päris halb. Lugu mulle iseenesest meeldib, aga video on küll overkill.


Karmin tuli üle pika aja uue muusikavideoga välja. Nendega on alati kaasas käinud selline omamoodi stiil, mida kellelgi teisel ei ole, kuid antud lugu on võrdlemisi mainstream. Mulle meeldib. Karmin on mulle alati sümpatiseerinud ning see lugu on üks nende paremaid. Mõnusa energilise biidi ja hea vanakooli meloodiaga laul. Ka video on ka eelmise sajandi motiividega.


Justin Timberlake avalikustas uue loo nimega „Not A Bad Thing“. Esimestest biitidest on kohe kuulda, et tegu on Timbalandi loominguga. Tervikuna on ta pehmem kui tema eelmised lood ning meenutab rohkem klassikalist love song’i, mis ta ka iseenesest on. Pealkiri võtab minu arvamuse loost kenasti kokku – not bad.


Beyonce teine juba kolmas singel värskelt albumilt kannab nime „Partition“. Nagu esimenegi, on see päris halb. Beyonce on oma stiili ära kaotanud ja mingit raskesti kirjeldatavat jama hakanud tootma. Videos on ta paljam kui kunagi varem, sest seks müüb. Muud head mul selle kohta öelda pole.

No comments:

Post a Comment