Tuesday, February 11, 2014

Red, Blue & Crazy

Tiesto avalikustas lõpuks video oma loole „Red Lights“, mis on juba kõik põhivoolu raadiojaamad vallutanud. Nagu tema viimaseski videos, jätkab ta sellises muretu-ameerika-elu stiilis, mis tekitab minus taaskord tahtmist USA-sse minna, sest kõik tundub nii lihtne seal olevat. Lihtsalt mine ja kõik läheb hästi. Just sellise mulje need videod jätavad.


Eesti Laul on lähenemas ning sellega seoses tuleb videosid sealsetelt osalejatelt. Vöörad on bänd, mis loodi selle ürituse jaoks ning nende lugu „Maailm on hull“ on tehtud house rap stiilis, mida ma ei ole vist varem kuulnudki. Minu jaoks on ta ikka lihtsalt räpp, millele on üritatud mingeid hausilikke biite taha panna, kuid ma ei näe, et see midagi loole juurde annaks. Tulemus on paras segadus, millele ma võistlusel edu ei ennustaks.


Kylie Minogue lugu käis hiljuti siit läbi, kuid nüüd on sellel ka video. Ainus, mis mul seda vaadates pähe tuleb, on see, et Kylie on vanaks jäänud.

No comments:

Post a Comment