Friday, May 8, 2015

Pooldekaadi TOP25 (3/3)

Olemegi jõudnud TOP 10-ni.

10. Taylor Swift – Blank Space

Kõige uuem lugu siin nimekirjas, vaid paar kuud enne 2015 tulekut väljastatud. Taylor on viimase 5 aastaga väga palju lugusid teinud ning nii mõnigi neist oli lähedal siia edetabelisse saamisele, kuid “kahjuks” tema ainus esindaja siin on “Blank Space”. Seda eelkõige tänu meeldejäävale meloodiale ning omanäolistele sõnadele.

9. Eminem feat Lil Wayne – No Love

Tere taas, Eminem. “No Love” ei olnud küll raadiohitt siinmail, aga tegu on Eminemi “comeback” singliga. Enne seda oli ta kohati näidanud enda head külge, kuid siinsed read on ühed tema paremad. Miks see on kõrgemal kui “Rap God”? Sest see lugu on väga terviklik, kasutades väga hästi oma sämplit. Isegi Lil Wayne, keda ma üldse ei hinda, teeb siin päris hea etteaste. Põhivennaga muidugi ei anna võrrelda, sest Em läheb väga hoogu.

8. Bruno Mars – Just The Way You Are

Aasta siis oli 2010. Bruno tuli, nägi ja vallutas südameid. Tema esimene soolosingel on siiani tema parim lugu, mis ta kunagi teinud. Tegu on lihtsa, kuid südamliku ja ilusa looga. Meloodia ja biit on samuti väga head. Mul on raskusi selles loos viga leida.

7. 30 Seconds To Mars – Closer To The Edge

Ainus reaalne rokklugu siin edetabelis. Talk about a dead genre. Aga see-eest milline lugu ja milline bänd. “Closer To The Edge” on üks parimaid lugusid neilt. Hoogne, meeldejääv, kaasakiskuv – kõik mida ühes heas rokkloos võid tahta.

6. Jason Derulo – The Other Side

See lugu lihtsalt tuleb ja üllatab. 2013 aasta edetabelis oli ta neljas, siin juba kahest oma konkurendist eespool ja lausa kuuendal kohal. Jason Derulo ei tee kunagi enam paremat lugu kui see. Paljud ilmselt arvavad praegu, et mis jama ma ajan, miks see lugu nii kõrgel kohal on? Tal on lihtsad salmid, mis arenevad väga jõulisteks ja kaasakiskuvateks refräänideks, mis panevad mind toolilt tõusma ja soovima, et ma suudaks pooltki nii hästi tantsida kui Jason.

5. Avicii – Wake Me Up

2013 tuli aastate arvestuses 4. kohale.
Esimeste kuulamiste järel mulle ei meeldinudki see lugu väga. And here we are. “Wake Me Up” on üks ikoonilisemaid lugusid viimase 5 aasta jooksul. Võib öelda, et Avicii muutis sellega EDMi maastikku ning osaliselt sai siit alguse ka EDMi sulandumine peavoolu muusikasse.

4. Mr. Probz – Waves (Robin Schulz Remix)

2014 edestas neid napilt looga “Waves”.
Tegu on lauluga, mida kõlbab igal hetkel kuulata. See on alati hea ning jääb alatiseks heaks.

3. LMFAO – Party Rock Anthem

This song is awesome, deal with it.

2. Jennifer Lopez feat Pitbull – On The Floor

2011 saab tubli teise koha.
Ma mäletan kui ma seda lugu esimest korda kuulsin. See ei olnud siis veel raadiotes ega kusagil, YouTubes oli mingi lekkinud versioon. Ma tundsin selle loo puhul meeletut hitipotentsiaali, mille taolist ma ei ole hiljem enam tundnud. And the rest is history. 2011 aastal oli see lugu kõikvõimas ning see taaselustas Jennifer Lopezi karjääri. RedOne, loo produtsent, oli samuti tol ajal üks hinnatumaid. Pitbull oli Pitbull, kuid see on üks tema paremaid esitusi. All around a great song.

Nagu te olete juba aru saanud, siis pooldekaadi parim lugu tuli selle esimesest aastast, ehk 2010. Ning selleks on…

1. B.o.B feat Hayley Williams – Airplanes

Räpplugu…. What the …
Seda listi tehes olin ma algusest peale kindel, et see lugu saab väga kõrge koha. Lõpuks oli see kahevõitlus J.Lo’ga ning peale jäi mustanahaline räppar koos valge rokkbändi lauljaga.

Selline oli mu nimekiri. Pole millegagi rahul? Kas midagi väga head jäi välja? Anna mulle kommentaariumis teada ning tekitame diskussiooni. Seniks aga loodame, et head muusikat jääb tulema ka tulevikus.

No comments:

Post a Comment