Friday, February 6, 2015

Eesti Laul 2015 1. poolfinaal - eelvaade

Aeg on märkamatult jõudnud nii kaugele, et juba sel laupäeval on Eesti Laulu esimene poolfinaal. Nagu ikka, vaatan ma kõik esitused üle ja hindan neid oma karmi pilguga. Viimaste aastate kehvad esitused on kahjuks minu optimismi viinud päris madalale ning ma lähenen väga väikse lootusega, et me Eurovisioonil finaali võiks saada.

1. Karl-Erik Taukar – “Päev korraga”
Tegu on väga tavalise poplooga. Kahjuks ei ole see Taukari parim, mis aga tähendab seda, et lootust sel lool on vähe.

2. Miina – “Kohvitassi lugu”
Jube igav lugu. Ei viitsi pärast esimest salmi rohkem kuulatagi.

3. The Blurry Lane – “Exceptional”
Kuulatav, kindlasti mitte Eurovisiooni lugu.

4. Liis Lemsalu ja Egert Milder – “Hold On”
Esimese asjana riivab kõrva Egerti kohutav inglise keel. Teisena see, et Liis laulab siin vaid refrääni, mis tähendab, et ma pean seda kohutavat aktsenti liiga palju kuulama. Liis natuke päästab, aga kokkuvõttes ei midagi erilist.

5. Airi India – “Saatuse laul”
Kirjutatud enne kuulamist: “Ma ütlen puusalt, et see lugu on täiesti kohutav ja kui ma eksin, siis ma vabandan ja kirjutan uue arvamuse”

6. Maia Vahtramäe – “Üle vesihalli taeva”
Kõige suuremad ootused on mul selle loo kuulamise eel. Maia on okei ning Olav võiks ju teada, mida ta teeb. Kahjuks on see lugu liiga rahulik. Maia madal hääl ei ole tema tugevaim külg. Rohkem tahaks seda teravat ja käredat Maiat kuulda. Emotsiooni on vaja. Pole halb lugu, aga taaskord, ka mitte hea.

7. Robin Juhkental ja The Big Bangers – “Troubles”
Mulle ei meeldi Robin Juhkental. Seda halvem on mul tunnistada, et see on siiani parim lugu. Temas on elu, särtsu, meloodiat. Eurovisioonile ei sobi, aga muidu pole viga.

8. Elephants From Neptune – “Unriddle Me”
Ma ei teagi kumb halvem on, kas lugu või video.

9. Elisa Kolk – “Superlove”
Ma kardan selle loo laivi, sest ta jätab väga nõrga mulje. Kõige eurovisioonisõbralikum lugu siin poolfinaalis. Ilmselt saab ka finaali, aga ma ei tea... Kui ta suudab väga hea laivi teha, võib sellest loost asja saada, muidu mitte.

10. Bluestocking – “Kordumatu”
Ei

Kes peaks finaali pääsema?

No žürii rikub niikuinii kõik ära, sest seal on hunnik nišimaitsega esteete, kelle arvamus on nii kuldne, et Egiptuse vaaraod ei säranud ka nii palju. Kõigele vaatama, peaksid/võiksid finaali saada Elisa, Taukar, Maia, Robin ja The Blurry Lane.

No comments:

Post a Comment