Saturday, February 21, 2015

Eesti Laul 2015 finaal – järelvaade

Märkus. Vabandust, mul oli kodutöö tegemata. Ma arvasin, et superfinaali saavad 2 edasi, mitte 3.

Protsendid olid 79 – 13 – 8. Ei mäletagi nii ühepoolset Eesti Laulu. Aga vähemalt võitis õige laul ning mu esimesed 2 olid ka õigesti ennustatud. Žürii nullis Triinu ja John4 loo ära, muidu oleksid nad ehk kõrgema koha saanud. Naljakas oli vaadata, kuidas žürii üritas elevante esimeseks tõsta kuni Tanja kogu selle raske töö ära nullis ning nad 2. jättis, mis ilmselt on ka põhjuseks, miks nad kokkuvõttes neljandaks jäid. Sõna “ekspert” on taaskord väga laiatähenduslik, aga ma ei viitsi sellel teemal enam sõna võtta. Räägime siis üldiselt eilsest show’st.

Esitused olid üldiselt päris head. Tase oli esikohast tagapool suhteliselt võrdne ning esitused olid kõigil head. Ja olemegi heade asjadega ühelpool.

Mis oli halb?
Esiteks: vaheklipid. Vanamehe naljad olid kohati labased ja kohati imelikud, aga vähemalt neis oli meeldejäävust ja nad tekitasid emotsioone. Pea kõikide selleaastaste klippide lõpus ma vaatasin oma sõpradele otsa umbes et, “Mis asi see nüüd oli?” Okei, see veneteema oli natuke naljakas, aga ülejäänud olid väga magedad.

Teiseks: saatejuht. Reikop on Reikop ning temale see eurovisooniteema sobib. Tema sai rahuldavalt hakkama. Küll aga see teine vend, kelle nime ma ei viitsinud meelde jätta, tegi nii halbu nalju, et masendus tuli peale. Paljud võivad öelda, et selleks ta seal oligi, aga halval ja halval on vahe. Paljud neist olid täiesti kohutavad.

Ma ei tahaks seda halva alla liigitada, aga kolmandaks: vaheesitused. Ilmselt on siinkohal asi maitses, aga ükski vaheesitus ei meeldinud mulle. Esimesed 2 olid lihtsalt igavad, aga see kolmas oli nii imelik, et mulle jäi tunne, et laulja ei saanud enam aru, kus ta on või mida ta teeb.

Ma ei taha kõlada liiga kritiseerivana, sest kui tulemus on hea, pole tähtis, kuidas see tuli. Kokkuvõtteks nii palju, et parim laul võitis, saagu Eurovisioonil mis saab. See oleneb paljustki poolfinaali koosseisust. Edu Stigile ja Elinale.

No comments:

Post a Comment