Wednesday, February 11, 2015

Let's talk about songs 4

Pole ammu sellist üldist juttu ajanud. Kahjuks pole muusikamaailmas pikemat aega midagi erilist toimunud ka. Viimaste kuude/nädalatega on aga mitu väga head lugu välja tulnud. Osad lausa nii head, et nad oleks möödunud aasta topis julgelt 5 parima hulgas olnud. Jätka samas vaimus, 2015.

“King” on lugu, mis mulle esimesel kuulamisel meeldis, kuid miskipärast ei arvanud ma, et see meie raadiotesse tuleb ning ma ei jaganud seda teiega. Nüüd ma siis lõpuks parandan oma viga. Tegu on väga hea looga.


Vähem kui nädal tagasi jagasin ma Kygo värskeima loo videot. “Firestone” on ka omajagu aega juba raadiotes olnud ning läheb iga kuulamisega vaid paremaks. Selle aasta “Waves” on juba olemas.


Jätkuvalt on väga hea Ellie Gouldingu “Love Me Like You Do”, mida õnneks lastakse raadiotes tihedalt.


Mis siis muidu tabelites valitseb?

Mark Ronsoni ja Bruno Marsi “Uptwon Funk” on Billboardi tipus juba mitmendat nädalat ning saab kiitusi vasakult ja paremalt. Pean tunnistama, et see lugu on mulle ajapikku rohkem meeldima hakanud, kuid koheselt hakkas mulle meeldima selle kaver.


Tavaliselt ma adresseeriks siinkohal ka raadios mängitavaid lugusid, mis mulle ei meeldi, kuid ma pean enda üllatuseks tõdema, et neid on raske leida. Suure otsimisega leidsin ühe loo, mis mind alati kanalit vahetama paneb.


Esimest korda seda lugu kuulates arvasin ma, et see on parim näide, kuidas 30 sekundiga minna väga hea loo pealt halvale ja sealt täiesti kohutavale. Nüüd aga olen ma leidnud, et teatud olukorras on see lugu “meeletu”.


Lõpetuseks, häid lugusid ei saa kunagi liiga palju olla. Selle tõestuseks ilmub reedel Taylor Swifti uus video loole “Style”, mis juba meie raadiotes tiirleb.

No comments:

Post a Comment