Friday, February 20, 2015

Eesti Laul 2015 finaal – eelvaade

Minu ennustused väga mööda ei läinudki. Nüüd on aga käes finaal ning võita võivad kõik. Okei, tegelikult mitte. Võitja peaks ja võiks olla juba selge, sest üks lugu on see aasta teistest nii tugevalt üle, et kui see ei võidaks, võib Eesti Laulu kui võistluse maha kanda. Vaatame aga veel korra finalistid üle.

1. “Minu Päike” – Luisa Värk
Luisa oli omale päris nimekad bäkilauljad leidnud. Ma ei tea küll kui kaugele nad Reformi häältega saavad.

2. “Üle Vesihalli Taeva” – Maia Vahtramäe
Ma olin tegelikult üllatunud, et see lugu edasi sai, sest ta laiv oli veel igavam kui stuudioversioon. Selles laulus pole ikka absoluutselt elu.

3. “Goodbye to Yesterday” – Elina Born ja Stig Rästa
Suurfavoriit. Tundub olevat kindel rahvalemmik. On ka põhjust, tegu on selle aasta parima looga. Ainus, mil on omapära ning meeldejäävust. Kui žürii TÄIESTI ebakompetentne pole, siis see lugu sõidab maikuus Viini.

4. “Idiot” – Kali Briis Band
Ma olen VÄGA üllatunud, et selline asi edasi sai. See lugu on kohutav igal tasandil. Peaks finaali viimaseks jääma

5. “Troubles” – Robin Juhkental & The Big Bangers
Ma ei oskagi seisukohta võtta. Tegu on täitsa hea looga, aga Robini hääl on kehvake ning ta ei oska laval olla.

6. “Burning Lights” – Daniel Levi
Noorel Uku Suvistel on kõvasti energiat ja tahet laval olla. Kui mingi teine lugu peaks Eurovisioonile sõitma, siis see lugu oleks ainus variant. Väga hea refrään.

7. “Superlove” – Elisa Kolk
Väga hea lugu raadiosse. Eks Elisa sai kõvasti promo tänu sellele üritusele. Eurovisiooniks on see liiga lahja.

8. “Exceptional” – The Blurry Lane
Ma olin positiivselt üllatunud, kui see sai Taukari ja Liisi asemel edasi. Tegu on täitsa laheda looga, kahju ainult et laulja hääl veidi tugevam pole. Vastasel juhul võiks isegi kõrget kohta sellele ennustada.

9. “Unriddle Me” – Elephants From Neptune
See lugu oli laivis palju parem kui videos. Siiski jääb natuke tuimaks.

10. “This Is Our Choice” – Triin Niitoja & John4
I want to like this song more than I do. Triini hääl on laivis üllatavalt nõrk, Jaanus laulab ta liiga kergelt üle.

Lõplik järjekord?

Päris keeruline on seda paika panna, aga mina näen, et see võiks midagi sellist tulla.
10. “Idiot” – Kali Briis Band
9. “Troubles” – Robin Juhkental & The Big Bangers
8. “Minu Päike” – Luisa Värk
7. “Üle Vesihalli Taeva” – Maia Vahtramäe
6. “Exceptional” – The Blurry Lane
5. “Unriddle Me” – Elephants From Neptune
4. “Superlove” – Elisa Kolk
3. “This Is Our Choice” – Triin Niitoja & John4

Superfinaalis protsentidega 70/30
2. “Burning Lights” – Daniel Levi
1. “Goodbye to Yesterday” – Elina Born ja Stig Rästa

No comments:

Post a Comment