Friday, February 13, 2015

Eesti Laul 2015 2. poolfinaal - eelvaade

Esimene poolfinaal läks suhteliselt ennustuste järgi, 4/5 täppi. Vaatame siis, mis tänane võistlus toob.

1. Wilhelm – “Light Up Your Mind”
Omapärane gruuv on sel lool. Teatud olukorras täitsa kuulaks. Eurovisoonil null lootust.

2. Kruuv – “Tiiu talu tütreke”
Rääkides gruuvist, siis ma lootsin, et saan siia mingi nalja teha, aga ei saanud. Tegu on sarnase "debiilsusega" nagu Curly Strings. Tundub, et eestlastele läheb peale ja piisava alkoholikoguse juures ma saan sellest arugi, aga eurovisioonile ei mingil juhul. A fun harmless song.

3. Demie feat Janice – “Kuum”
Näe, eelmise aasta halvima loo produtsent on uue tümpsu valmis meisterdanud. Kui ma seda lugu esimest korda raadiost kuulsin, siis see tundus päris kõrvukriipiv, aga ajaga on ta vähe talutavamaks muutunud. Vähemalt on ta meeldejääv, olgu siis heas või halvas mõttes.

4. NimmerSchmidt – “Kellega ma tutvusin?”
10 sekundi järel ütlen ei.

5. Elina Born ja Stig Rästa – “Goodbye to Yesterday”
Parim lugu siiani. Omapärane, mõnusa meloodiaga. Kui nad selle laivis hästi ette kannavad, siis ma annaks sellele isegi väikese šansi finaalipääsuks.

6. Daniel Levi – “Burning Lights”
Teisena parim lugu siiani. Energiline, meeldejääv, hästi tehtud.

7. Triin Niitoja & John4 – “This Is Our Choice”
Ootasin enamat neilt kahelt. Halvim lugu, mida ma nende esituses tean. Hea laiv võib seda päästa.

8. Kali Briis Band – “Idiot”
See müra, mida nad toodavad, peaks vist muusika alla kvalifitseeruma. Pole kindel.

9. Luisa Värk – “Minu Päike”
Meh

10. Mari – “Kolm päeva tagasi”
Väga tavaline lugu.

Teine poolfinaal oli tugevam kui esimene ning siin peaks edasipääsejad kindlamad olema. Need on kindlasti Elina ja Stig, Daniel Levi, Demie feat Janice ja Triin Niitoja & John4. Viimase koha saab kas Mari, Luisa või Kruuv.

No comments:

Post a Comment