Sunday, April 7, 2013

Comebacks continue

Viimaste nädalatega on nii palju come-back singleid olnud, et millestki muust nagu polegi rääkida. Selena Gomez lasi välja uue loo nimega “Come & Get It”. See on tema esimene pärast 2012 aasta jaanuarit, kui ilmus “Hit The Lights”. Sel samal kuul võttis ta pausi muusikamaailmast, et keskenduda näitlemisele ning läks lahku oma bändist The Scene. Rääkides nüüd loost endast, siis võrdluses tema vanema materjaliga on see tugevama biidiga ja äkilisema vokaaliga. Taust on väga Bollywoodilik miskipärast ning ei sobi nagu looga kokku. Esimeste kuulamistega ta väga külge ei hakka. Refrään ei ole eriti catchy ning biit on liiga elektriline. Seega ma ütlen, et see ei ole tema parimaid lugusid. Varasemad lapselikumad ja lõbusamad lood oli palju kaasahaaravamad ja easier to listen kui “Come & Get It”. Kahju, Selena, ootasin enamat. Võib-olla peaksid bändiga ühendust võtma?


Chris Brownilt ilmus see nädal video loole „Fine China“. Sellega meenuvad Chrisi paremad ajad, kui ta ajas rohkem r'n'b stiili ning ausalt öeldes sobib see talle hästi. Ma ei saa selle loo kohta midagi halba öelda, mahe biit, korralik lugu ja huvitav video. Mulle meeldib, kui videotega üritatakse mingit stoorit jutustada. Lühidalt öelduna käib see ühe naise ning tema kaitsva isa kohta.
Kiire kõrvalepõige: ma ju võiks olla ka selline, kes vihkab Chris Browni elu lõpuni, kuna ta peksis aastaid tagasi Rihannat, but I’m not. Sel hetkel olin ma muidugi ärritatud sellest ning olin Rihanna poolt, kuid nüüd, kuis nad juba taas koos on ning vaadates, milliseks Rihanna ajaga muutunud on, siis ausalt öeldes pole enam kellelegi kaasa tunda. Tundub, et Rihanna on sellega rahul ning I guess she likes it rough.


Nicky Minaj ja Lil Wayne ühendasid jõud ning tulid välja looga „High School“. Vahelduseks lastakse Nickyl oma originaalasja teha, ehk räppi. Nicky osa loos on täitsa OK, Lil Wayne on jätkuvalt ülehinnatud. Ma ei ole sõnadesse väga süvenenud, kuid nii palju kui kuulen, siis keskkoolist on küll asi kaugel. Videosse on topitud ka Cash Money juht, räppar Birdman, kes on kõva papi kokku ajanud kuid räppida ei oska. Videol on vist mingi sisu, kuid see ei huvita kedagi. Põhirõhk on pandud kahe laulja õrnutsemisele ja voodistseenidele, mis ei ole kuigi erilised. Nicky ei ole just kõige ilusam naine ja Wayne on kole. Küll aga saab mitme nurga all näha Nicky hiigelperset, mis on ikka meeletult suur...


Hot Chelle Rae – kas see nimi ütleb teile midagi? Ei? Ega ei peagi, kuigi neil oli paar aastat tagasi USA-s üks võrdlemisi suur hitt „Tonight, tonight“, mis sai kriitikutelt hävitada. Pärast sellist pikka pausi on nad tagasi uue täiesti imala poplooga. „Hung Up“ on 100% standartne poplugu. Temas ei ole mitte midagi erilist. Mingist naisest rääkiv salm, tavaline yeeah-temaatiline refrään, peale mida üks „uu-uu-uu“ vahepala. Vähe soola, vähe pipart.


Nädala lugu

See polnud minu valik, kuid kuna mu korterikaaslane seda lugu korduvalt laseb, siis ei jää mul muud üle, kui seda kuulata. Edguy näol on tegemist juba 1992 aastal Saksamaal loodud power metal grupiga. Ausalt öeldes ei teadnud ma sellisest bändist midagi enne selle loo kuulmist. „Superheroes“ on hea meloodiaga kaasahaarav lugu, millel on väga imelik video. Seda videot on võrdlemisi raske kirjeldada, seega vaadake ise ja kommenteerige.

No comments:

Post a Comment