Monday, April 22, 2013

Up In That Power

Nädala suurimad hitid

Selle nädala üks oodatumaid sündmusi oli 30 Seconds To Marsi uue video esmaesitlus, mis toimus reedel. Kui „Up In The Air“ koos oma 8,5 minutilise videoga YouTube pandi, kartsin ma, et see tuleb samasugune jama nagu nende viimane, „Hurricane“ video (mõlemad on laulja Jared Leto poolt tehtud). Mul oli pooleldi õigus. See on jama, kuid hullem veel kui „Hurricane“. Kui tolles sai veel mingitki mõtet leida ning sellega oli üritatud vaeva näha, siis uues videos pole isegi seda tunda, et vaeva oleks nähtud. Täiesti sisutühi kargamine. Laulu kohta mu arvamus muutunud pole (saab lugeda sisesta-aeg postituses). Video lõpus, 2 minutit, kui tiitrid jooksevad, lastakse mingit teist lugu tausta. Ka see tundub huvitav, seega ma jään vähemasti nende plaati ootama. Muusikat nad oskavad siiani teha, kuid viimane hea video tuli neil 23.09.2010, kui ilmus „Closer To The Edge“. Jared, I like your singing, but hate your directing.
Ma ei tea miks, aga ei taheta mul lasta videosid enam siia panna, seega ka kogu selle postituse ma pean viitama neile LINKIDEGA

Eelmise nädala posti tehes jäi kuidagi kahe silma vahele Avril Lavigne uus singel „Here’s To Never Growing Up“. Parem hilja kui mitte kunagi, seega siit ta tuleb.
Peale 2 aaastast pausi ilmus Avrili sulest uus singel, mille pealkirjast võiks järeldada, et Avril ei taha vanaks jääda. Olgugi, et ta on muusikamaastikul juba üle 10 aasta olnud, on ta vaid 28-aastane ning üldse mitte vana. Lugu ise on positiivse biidiga sing-a-long-song. Selles tuleb hästi välja Avrili hääle omapära. Kuna tal veel videot ei ole, siis mul pole palju muud rääkida. Lugu on lihtne ja hea.
Seda saab kuulata SIIA VAJUTADES

Nädala algul, kui selle loo avastasin, tahtsin talle pakkuda hitihoiatuse tiitlit, kuna ta ei tundunud veel eriti kuulus olevat. Poole nädala peal oleksin talle lisaks nädala loo tiitli andnud, kuna hakkas koheselt meeldima. Nüüdseks, kui see on igas raadiojaamas ning omab juba videot, on ta nii kuulus, et sellest tuleb standartne ülevaade teha. Will.I.Am on omaette tegelane ning temast tuleb veel tänase posti lõpus juttu seega ma ei hakka biitide varastamises detailidesse laskuma. Niisiis, miks mulle see lugu meeldib. Ma ei ole ei Willi ega Justini suur fänn ning mulle üldse ei meeldi Willi uuem muusika, kuid selle loo drop on lihtsalt liiga hea, et ignoreerida. Ideaalne klubilaks on see lugu. Kui nüüd see osa välja jätta, siis Justini panus on täitsa normaalne, nii hea kui temalt oodata võiks. Mis aga puutub Will.I.Am’i, siis selle kohta on liikvel üks hea ütlus. „Will.I.Am songs are pretty good, if only he wasn’t on them.“ Ühesõnaga, ta oskab üldiselt biite teha, aga laulmise pool pole tal ammu tugevam külg olnud. Tema lüürika on nii sisutühi ja uhkeldav, et seda on lausa masendav kuulata. Aga kui see väike pisiasi kõrvale jätta, siis puhtalt JB ja dropi poolest on see laul nii hea. Rääkides videost, siis ei midagi üllatuslikku, mingi futurismi teema taaskord. Will teeb imelikke tantsuliigutusi ning liigub mööda maailma ringi. Justin teeb oma külalisesinemise vaid hologrammi kujul. Lõpu koreograafia on päris hea, ülejäänud video pigem igavapoolne.
Audiovisuaalselt saab seda nautida SIIA KLIKKIDES

Videoid netisügavustest

Jalgpalli videod suudavad siiamaani üllatada. Olen ma näinud igasugu halbu penalteid, kuid siit tuleb tõeline võistleja maailma halvima penalti tiitlile. Samas, kuna see võideti nii halva daiviga, siis oli ka aus, et sellest midagi välja ei tulnud.


Möödunud nädalal kogus kuulsust Suurbritannia talendisaates osalenud grupp, kes tegi varjuteatrit. Nad suutsid oma kehadega teha väga lahedaid kujutisi (nt Stonehenge, Londoni linnavaateid jm). Siin ei saagi sõnadega palju öelda, seega vaadake ise.


Uudiseid muusikamaailmast

Nagu eelnevalt lubatud, räägin ma veel will.i.am'ist. Sel nädalal sai ta süüdistuse teiste inimeste lugude varastamises. Willi uue albumi mitme loo kohta on ilmunud väited, et need on tehtud varastatud biitide põhjal ning selle põhjal, mis ma kuulnud olen, on see tõsi. Sellega kaob seega niigi väike respect, mis mul will.i.am'i suhtes oli, täielikult. Ma toon siia lingid neile lauludele ja kohtadele, mille kohaselt teda süüdistatakse ning otsustage ise, kas on vargus või mitte.
ORIGINAAL
will.i.am

Sama loo teised kohad.
ORIGINAAL
will.i.am

Järgneva looga on seda raske kuulda, kuid ta on seal.
ORIGINAAL
will.i.am

Eks näis, mis selle saaga lõpptulemuseks on, kuid will.i.am on oma maine jäädavalt kahjustanud ning sellest välja tulla ta ei suuda.

No comments:

Post a Comment